خبرگزاری کار ایران

هیات رئیسه مجلس پاسخگو باشد/ چرا «طرح ساماندهی» به صحن نمی‌آید؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۷۳۶

رامین اناری از تعلل هیات رئیسه مجلس انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، به نظر می‌رسد هنوز اراده‌ای برای آمدن طرح ساماندهی به صحن مجلس در کار نیست؛ روز گذشته، لطیفی (سخنگوی کمیسیون اجتماعی) در ارتباط با تعلل در آمدن طرح به صحن گفت: ما همچنان پیگیر هستیم تا بررسی این طرح در دستورکار صحن قرار گیرد، کما اینکه حدود 3 هفته قبل تعداد بیش از 100 امضا از نمایندگان مجلس برای فوریت بررسی این طرح در صحن علنی جمع‌آوری شد.

رامین اناری (نماینده کارگران شرکتی و قراردادی سراسر کشور) در این رابطه با اشاره به اظهارات این نماینده مجلس می‌گوید: تصمیم آمدن یک طرح به صحن مجلس با هیات رئیسه مجلس است؛ سوال ما این است وقتی همه‌ چیز برای تصویب طرح آماده است و نمایندگان مدام از آمادگی و موافقت خود می‌گویند، هیات رئیسه مجلس چطور این تعلل را توجیه می‌کند؛ هیات رئیسه چگونه می‌خواهد پاسخگوی جامعه‌ی هدف میلیونی طرح باشد؟

او ادامه می‌دهد: لطفاً هیات رئیسه مجلس برای تک تک خانواده‌های کارگران مشمول طرح که تمام نیروهای قراردادی و شرکتی در همه‌ی نهادهای عمومی، دولتی، نیمه دولتی و خصولتی هستند، تبیین کنند که علت این تعلل چیست؟ بگویند چرا طرح ساماندهی را در دستور کار صحن مجلس قرار نمی‌دهند؟

اناری با بیان اینکه «ما منتظر پاسخ هیات رئیسه در این باب هستیم» اضافه می‌کند: امیدواریم هیات رئیسه مجلس خود را سپر بالای پیمانکاران نکرده باشند و در نقش منجیان سودجویان ظاهر نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز