خبرگزاری کار ایران

انتقاد کارکنان شرکتی صداوسیما از معطل ماندنِ «طرح ساماندهی»

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۸۴۳

کارکنان شرکتی صداوسیما می‌گویند: از اتفاقات اخیر در رابطه با طرح ساماندهی نگران و ناراضی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست نمایندگان دولت با نمایندگان مجلس و به تعویق افتادن چندباره‌ی تصویب طرح ساماندهی، موجب انتقاد نیروهای شرکتی صداوسیما شده است.

اسدی یکی از این نیروها با اشاره به انتظار طولانی می‌گوید: از ششم آذر که آخرین وعده‌ی نمایندگان برای آمدن طرح به صحن علنی مجلس بود، بیست روز گذشته است، بیست روز یعنی سه هفته‌ی کاری که تمام این مدت مجلس باز بوده و به طرح‌ها و لوایح رسیدگی می‌کرده است اما بدون هیچ توضیحی از آوردن طرح ساماندهی به صحن علنی خودداری کردند.

او اضافه می‌کند: از فردا یا پس‌فردا لایحه بودجه و برنامه‌ی هفتم توسعه به صحن می‌آید و باز بهانه‌ی تازه‌ای جور می‌شود که کار بررسی طرح را به تعویق بیندازند؛ ضمن اینکه اخبار برگزاری نشست‌های مکرر با مقامات دولتی نگران‌کننده است؛ وقتی تمام جزئیات یک طرح در کمیسیون تخصصی مجلس تعیین و مصوب شده و هزاران نفر در انتظار تصویب آن هستند، چرا بازهم کار را به مماشات می‌گذرانند و مدام با دولتی‌ها نشست برگزار می‌کنند؟

به گفته‌ی این نیروی شرکتی، نمایندگان مجلس باید با قاطعیت و شفافیت بگویند برنامه چیست؛ اگر قرار نیست طرح ساماندهی مصوب شود بدانیم و اگر قرار است تصویب شود، آخر دیگر چه زمانی؛ باز به پایان سال نزدیک شدیم و خبری از تصویب طرح و حذف پیمانکاران نشد؛ توقع دارند چند سال دیگر منتظر بمانیم؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز