خبرگزاری کار ایران

رامین اناری انتقاد کرد؛

بازهم سازمان امور استخدامی مخالفِ طرح ساماندهی!

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۲۴۵

نماینده کارگران شرکتی و قراردادی کشور گفت: یک میلی‌متر از حق‌مان عقب نمی‌نشینیم؛ چه مجلس باشد و چه دولت، فرقی ندارد، اجازه‌ی مخالفت و سنگ‌اندازی نمی‌دهیم.

رامین اناری (نماینده کارگران شرکتی و قراردادی سراسر کشور) در ارتباط با معطل ماندن طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به خبرنگار ایلنا گفت: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به صراحت اعلام کرده‌اند سازمان امور استخدامی مخالف است و در نشست‌ها با مجلس هم حضور ندارد؛ سوال کارگران از رئیس جمهور این است: این سازمان آیا یک سازمان مستقل و خارج از حیطه‌ی مدیریت دولت و رئیس جمهور است یا رئیس جمهور نمی‌تواند به این سازمان دستور بدهد؟

او اضافه می‌کند: با توجه به شرایط فعلی کشور، صحبت‌های آقای لطیفی و ممانعت از تصویب طرح ساماندهی، اوضاع را بحرانی می‌کند؛ تهدید کرده‌اند اگر طرح تصویب شود، به شورای نگهبان شکایت خواهند کرد و پای اصل 75 را پیش خواهند کشید؛ در حالیکه همه می‌دانیم طرح ساماندهی به هیچ‌وجه بار مالی ندارد و فقط به دنبال حذف واسطه‌هاست تا پول بیت‌المال به جیب دلالان نرود.

چرا سازمان امور استخدامی به مجلس و هزاران خانواده شرکتی و قراردادی دهن‌کجی می‌کند؛ اناری با اعلام این مطلب می‌افزاید: رئیس جمهور باید در این زمینه دستور قاطع بدهد تا متوجه شویم این سازمان زیر نظر رئیس‌جمهور است؛ مگر اینکه خود رئیس‌جمهور هم از دست‌های واسطه و ماندگاری آن‌ها پشتیبانی می‌کند، باید این را با شفافیت بدانیم.

او اضافه می‌کند: سازمان امور استخدامی به جای درآوردن امار فرودگاه‌های آلمان یا مقایسه‌ی مصرف نان در ایران و دیگر کشورها، آمار نیروهای شرکتی را دربیاورد که اصلاً کار سختی نیست؛ ببیند چه تعداد نیرو در انتظار حذف پیمانکاران هستند و منافع چه کسانی با این رفتارها در خطر است.

اناری در پایان تاکید می‌کند: یک میلی‌متر از حق‌مان عقب نمی‌نشینیم؛ چه مجلس باشد و چه دولت، فرقی ندارد، اجازه‌ی مخالفت و سنگ‌اندازی نمی‌دهیم. ما با قدرت موضوع را پیگیری می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم منافع خواص، آینده‌ی هزاران خانواده را به خطر بیندازد. به سازمان امور استخدامی با قاطعیت می‌گوییم مردم را ناامید نکنید و برای دشمن کار نکنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز