خبرگزاری کار ایران

معاون امور اعضا و آموزش خانه کارگر کشور:

کمیته‌ای در تشکلات کارگری برای بررسی پیش نویس قانون پنج ساله هفتم تشکیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۸۹۵

معاون امور اعضا و آموزش خانه کارگر کشور گفت: باتوجه به تدوین قانون پنج ساله هفتم و بودجه 1402 لازم است کمیته‌ای به منظور بررسی متون پیش نویس لایحه مذکور تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرویز نصیری (معاون امور اعضا و آموزش خانه کارگر کشور) در اردوی سراسری خانه‌های کارگر سراسر کشور که در سالن اجتماعات مجتمع تفریحی چمخاله استان گیلان برگزار شد، گفت: روز گذشته کمیسیون مشترک برگزار شد و در آن به بر ضرورت هم‌افزایی تشکلات کارگری در زمینه افزایش حقوق سال آینده باتوجه به شرایط اقتصادی کشور تاکید شد، همچنین اهمیت تحزب جهت تربیت مدیران کارآمد برای اداره کشور و فعال بودن افراد هم مورد تاکید قرار گرفت.

معاون امور اعضا و آموزش خانه کارگر کشور ادامه داد: نحوه آیین نامه انضباطی و ضرورت حرکت از فرد محوری به خرد پروری و خرد جمعی از دیگر مواردی بود که در کمیسیون مشترک مورد بررسی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: همچنین درباره تغییر قانون کار تذکر داده شد و بر  رصد وضعیت موجود تاکید شد.

این مسئول ادامه داد: تمرکز بر روند تمدید عضویت اعضا، تجمع خودجوش مقابل دادگستری لنگرود در پی تصاحب نامشروع بخشی از استراحتگاه چمخاله از دیگر مواردی بود که در کمیسیون روز گذشته بررسی شد.

نصیری گفت: باتوجه به تدوین قانون پنج ساله هفتم و بودجه 1402 لازم است کمیته‌ای به منظور بررسی متون پیش نویس لایجه  مذکور تشکیل شود.

وی عنوان کرد: در پایان جلسه نصیری، معاون امور اعضا و آموزش خانه کارگر کشور آماری از تمدید عضویت‌ها را اعلام کرده و شعب سنندج و یاسوج مشمول دریافت جایزه تشویقی اعلام شدند.

نصیری تاکید کرد: پاسخگویی به سوالات و ابهامات حاضرین و تبادل نظر هم در جلسه روز گذشته صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز