خبرگزاری کار ایران

حمایت از تحقیقات کاربردی در حوزه های اشتغال، تعاون و رفاه اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۷۸۳

رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی گفت: از تحقیقات کاربردی در حوزه‌های اشتغال ، تعاون و رفاه اجتماعی حمایت می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «رحیم سرهنگی» در آئین بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری که امروز، سه‌شنبه ۲۲ آذرماه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد وزارت کار و سازمان‌های تابعه برگزار شد، حکمرانی پژوهش را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این موسسه برای پیشبرد اهداف عالی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد.

رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی، پژوهش را موتور محرک پیشرفت و توسعه پایدار در هرکشوری دانست و گفت: عدم توجه به این امر، منجر به رکود در توسعه اثربخش می‌شود.

وی با اشاره به انتخاب برگزیدگان هفته پژوهش در تمام حوزه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود: حکمرانی پژوهش یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما برای پیشبرد اهداف عالی در این وزارتخانه است.

سرهنگی شناخت مسئله و چالش را اولین قدم در بهبود عملکرد سازمان‌ها عنوان کرد و گفت: توسعه راهکار در کنار دستیابی به الگوی عملی و اقدام اساسی برای حل مشکلات باید دنبال شود.

رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی تاکید کرد: پژوهش‌های حوزه رفاه اجتماعی باید با بهره گیری از مثلت دانایی (شناخت مساله، پژوهش و حل مساله و اقدام و عمل) به حل چالش‌های کشور کمک کند.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته پژوهش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: با استفاده از ظرفیت جامعه نخبگان و دانشگاهیان در چهار محور اموال مردم، رفاه مردم، آتیه مردم و کار مردم اسناد و پژوهش‌های کاربردی و عملیاتی را تدوین می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز