خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای مطرح کرد:

امکان واگذاری ظرفیت‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای به بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۸۳۱

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای از آمادگی برای واگذاری ظرفیت‌های بلااستفاده این مجموعه به بخش غیردولتی علاقه‌مند به کار آموزشی و سرمایه‌گذاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای از آمادگی واگذاری ظرفیت‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای به بخش غیردولتی خبر داد.

امیر میمنت آبادی(معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای) از آمادگی برای واگذاری ظرفیت‌های بلااستفاده این مجموعه به بخش غیردولتی علاقه‌مند به کار آموزشی و سرمایه‌گذاری خبر داد.

وی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان، ضمن تقدیر از زحمات مدیر پیشین این اداره‌کل، اظهار کرد: خوزستان، استانی بزرگ و دارای تعداد زیادی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای است و امیدواریم شاهد افزایش کمی و کیفی مهارت‌آموزی در استان باشیم. امیدواریم پتانسیل موجود باعث  توسعه بخش غیردولتی و خصولتی  فنی و حرفه ای باشد.  

معاون توسعه مدیریت و منابع افزود: در خصوص اهمیت و کشش و ظرفیت فنی و حرفه‌ای در توسعه استان خوزستان، اطمینان دارم که این استان می‌تواند، استانی مرفه باشد و در آن شاهد فقر و بیکاری و معضلات اجتماعی نباشیم و هم می‌تواند به پیشرفت و آبادانی کل کشور کمک کند.

وی گفت: اگر به این اعتماد به نفس و خودباوری و توانمندی موجود در نیروها و کارکنان اعتماد کنیم، شاهد رونق و آبادانی خواهیم بود. با وجود همه توانمندی‌ها، اما متاسفانه اداره‌کل فنی و حرفه‌ای و حتی سازمان کشور، همچنان سازمان مظلومی است. در خصوص وضعیت بودجه و حقوق و رفاه پرسنل، پرسنل این اداره در استان از دریافتی و مزایایی مانند سایر سازمان‌ها، برخوردار نیستند و استانداری و مسئولان به آن واقف هستند. البته کارهایی در سال گذشته انجام شده، اما کافی نیست. استانی شدن اعتبارات جاری می‌تواند بسیار محرک باشد و استاندار نیز قول داد، برای سال ۱۴۰۲ توجه ویژه‌ای به این اداره‌کل شود.

در ادامه، وی بیان کرد: تجهیزات به روز، برای کارگاه‌ها نیاز است و بایستی مربیان باانگیزه‌ای وجود داشته باشند و به حقوق و مزایای آن‌ها نیز توجه شود. البته باید اداره‌کل توانمندی استفاده از بخش غیردولتی را داشته باشد.

میمنت آبادی گفت: سایر دستگاه‌های اجرایی باید به کمک اداره‌کل فنی و حرفه‌ای بیایند و ما آمادگی داریم که ظرفیت‌های بلااستفاده را در اختیار بخش غیردولتی علاقه‌مند به کار آموزشی و سرمایه‌گذاری قرار دهیم و تسهیلات مناسبی نیز در اختیار این سرمایه‌گذاران قرار خواهیم داد.

 

 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز