خبرگزاری کار ایران

جلسه بررسی مشکلات کارخانه و کارگران ماشین‌سازی تبریز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۶۵۴

با حضور استاندار آذربایجان شرقی، جلسه بررسی مشکلات کارخانه و کارگران ماشین‌سازی تبریز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه که با حضور مسئولان کارخانه و برخی از مسئولان استانی بعد از ملاقات با جمعی از کارگران کارخانه ماشین‌سازی تبریز  برگزار شد، مسائل و مشکلات این کارخانه و کارگران مورد بررسی قرار گرفت.

از قرار  معلوم؛ عابدین خرم (استاندار آذربایجان شرقی) در این جلسه دستور تشکیل کارگروهی تخصصی برای پیگیری مشکلات این کارخانه و کارگران آن را صادر کرده است.

بر این اساس مقرر شد این کارگروه با مسئولیت معاون امور اقتصادی استاندار پس از یک ماه نسبت به ارائه گزارش درخصوص وضعیت آن و راهکارهای پیشنهادی برای برون‌رفت از مشکلات، اقدام کند.

در این نشست همچنین در خصوص مشکلات کمبود نقدینگی، بدهی‌های مالیاتی و بانکی، افزایش قیمت مواد اولیه، فرسودگی ماشین‌آلات، بلاتکلیف بودن موضوع مالکیت و کمبود نیروی کار  نیز بحث وگفتگو شد و از آنها به عنوان  موانع اجرای طرح های توسعه ای این واحد صنعتی نام بردند.

در عین حال نماینده کارگران گروه صنعتی ماشین‌سازی هم در این جلسه، مسائل و مشکلات کارگری این گروه و خواسته‌های کارگران را بیان کرد.

نوسازی ماشین‌آلات و به‌روزرسانی تکنولوژی، اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، افزایش حقوق، به‌کارگیری نیروهای متخصص و کارآزموده، بهسازی محیط کار و ثبات مدیریتی از جمله مسائل مطرح شده از سوی نماینده کارگران بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز