خبرگزاری کار ایران

فعال صنفی بازنشستگان اعلام کرد؛

بازنشستگان بهداشت و درمان به سازمان برنامه اعتراض کنند/ ایجاد محدودیت در احکام با دستورات «محمدباقر نوبخت»

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۶۹۷

نماینده بازنشستگان بهداشت و درمان با اشاره به اجرای ناقص افزایش ۱۵ درصدی احکام بازنشستگان، گفت که بازنشستگان باید مراتب اعتراض خود را مدیران و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کنند و صندوق بازنشستگی کشوری در این مورد مسئولیت ندارد.

به گزارش ایلنا، مجید کارون (نماینده بازنشستگان بهداشت و درمان) در اطلاعیه‌ای نوشت: 

به اطلاع بازنشستگان بهداشت و درمان می‌رساند که امروز به صورت مستمر پیگیری مشکلات احکام ۱۵ درصد شدیم. راسا با دو نفر از کارشناسان فنی بحث و مذاکره شده؛ جزییات و علل و تفاوت‌ها به صورت دقیق و با ذکر مثال بیان و مطرح شد و دقیقا به وجود این تفاوت و مشکلات اذعان (اقرار) شد.  

اما واقعیت آنچه باعث این مشکل شده است؛ برمیگردد به سازمان برنامه و بودجه و دستورات آقای نوبخت که در پاسخ استعلام صندوق بازنشستگی محدودیت ایجاد نموده است و بنابراین محدودیت و اینکه متناسب با آن اعتبار تعیین و پیش بینی شده است؛ لذا نمی‌توان صندوق بازنشستگی را مقصر دانست و با این اوصاف باید مراتب پیگیری اعتراضات را خود را به مدیران و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز