خبرگزاری کار ایران

بیکاری راهبران قراردادی «بهره‌برداری مترو»/ مدیرعامل شرکت: از راهبران ما کسی اخراج نشده‌ است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۳۵۱

۲ نفر از راهبران قراردادی «شرکت بهره‌برداری مترو» بیکار شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ۲ نفر از راهبران قراردادی شرکت بهره‌برداری مترو به نام‌های حمید باقری (راهبر خط ۱) و سیدمهدی مفیدی (راهبر خط ۴) از کار بیکار شدند. 

این راهبران تا پایان شهریور ماه با شرکت بهره‌برداری مترو قرارداد دارند اما به گفته همکارانشان به دلیل شرکت در تجمعات اخیر، کار خود را از دست دادند. 

تمامی راهبردان طرف قرارداد با شرکت بهره‌برداری مترو تا پایان شهرویر ماه قرارداد دارند و با توجه به در پیش بودن اتمام قراردادهای خود و شرکت کردن در تجمعات، نگران امنیت شغلی خود هستند.

علی عبدالله پور (مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران) در واکنش به بیکار شدن دو راهبر قطار در پی تجمع اعتراضی نسبت به مطالبات خود گفت: در جریان این نکته‌ای که می‌گویید نیستم و از راهبران ما کسی اخراج نشده‌اند. 

او در واکنش به اینکه راهبر خط یک و راهبر خط 4 صبح امروز اخراج شده‌اند، گفت: نمی‌دانم به چه دلیلی از کار منفک شده‌اند اما واقعیت این است که در ارتباط با راهبران و یا تجمع راهبران کسی اخراج نشده است. 

مدیرعامل شرکت بهره‌‌برداری مترو تهران اضافه کرد:‌ جزئیات موضوع را از معاونت منابع انسانی سوال کنید اما در ارتباط با تجمع راهبران مترو کسی اخراج نشده است. 

عبدالله پور گفت: دوستان مطالباتی داشتند و اعلام کردند که این درخواست‌ها اداری بوده است و در حال بررسی آن هستیم اما اینکه این دو موضوع به هم ربطه داشته را خبر ندارم و شاید دلیل دیگری داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز