خبرگزاری کار ایران

جلسه خانه کارگر قزوین با علوم پزشکی برای پایش بهداشت کارگران کارگاه‌های کوچک

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۸۳۲

اولین جلسه بررسی راهکارهای اجرایی توافق نامه خانه کارگر کشور و معاون وزیر بهداشت برای پایش کارگاه‌های زیر ۲۰ نفر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عیدعلی کریمی با اشاره به تفاهم نامه بهداشت کار میان خانه کارگر و وزارت بهداشت بر ضرورت همکاری فی مابین در زمینه بهداشت کار تاکید کرد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین گفت: با توجه به وضعیت بهداشتی کارگران در کارگاه‌های کوچک این ضرورت در خانه کارگر دیده شده است و آمادگی داریم با معرفی افراد مستعد همیار بهداشت تربیت کنیم.

وی با اظهار اینکه در این توافقنانه خانه کارگر افرادی را برای آشنایی در خصوص اجرای پروتکل‌های بهداشتی کرونا معرفی خواهد کرد،‌افزود: این افراد بعد از دریافت کارت بهداشتی به همراه کارشناسان بهداشتی به کارگاه‌های زیر ۲۰نفر و دستفروشان مراجعه کرده و به صورت ارشادی تذکرات لازم را در خصوص رعایت پروتکل‌ها ارایه خواهند داد.

کریمی اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح همیاران بهداشت کارگری چک لیست‌های مرتبط را تکمیل خواهند کرد.

مجید بهرامی (قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی)نیز در این جلسه با اشاره به آمادگی کامل این مجموعه برای ارایه آموزش‌های مرتبط به داوطلبان جامعه کارگری گفت: دانشگاه طرح‌های مشابه‌ای را با دیگر اصناف در قالب طرح شهید سلیمانی در حال اجرا دارد.

در پایان مقرر شد یک تفاهم نامه بومی‌سازی شده تهیه شود.

در این جلسه جلال رحمانی (معاون بهداشتی دانشگاه) و محسن نوری (رئیس خانه مشارکت دانشگاه) و حبیب اله جگینی (مدیر بهداشت حرفه‌ای استان) نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز