خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبرداد؛

ساخت بیش ۵۷ هزار واحد مسکونی در چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۲۶۹

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: در طرح نهضت ملی مسکن در استان قرار است در چهار سال ۵۷ هزار و ۱۴۹ واحد مسکونی در ۴۳ شهر ساخته شود.

به گزارش ایلنا، حسینعلی مقصودی اظهارداشت: در استان چهارمحال و بختیاری ۸۹ هزار و ۴۹۳ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۵ هزار و ۵۹۳ متقاضی دارای شرایط اعلام و ۲۳ هزار و ۳۴۳ نفر تایید نهایی شدند.

وی افزود: تاکنون ۱۶ هزار و ۹۳۵ نفر با افتتاح حساب آورده بالای ۴۰ میلیون واریز کرده‌اند.

مقصودی بیان کرد: در حال حاضر ۸۷۵ واحد به مرحله سفت‌کاری رسیده است و بزودی تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد:  زمین ۲۶ هزار و ۱۲۹ واحد نهضت ملی مسکن تامین شده است و  برای چهار هزار و ۲۹۱ پروانه ساختمانی صادر شده است.

وی ادامه داد: همچنین فنداسیون سه هزار و ۹۵۰ واحد تکمیل، سه هزار ۹۵۰ واحد به مرحله اسکلت وسقف و ۸۷۵ به مرحله سفت‌کاری رسیده است.

به گزارش ایلنا، در حال حاضر ۸۷۵ واحد به مرحله سفت‌کاری رسیده است و بزودی تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود و در طرح جوانی جمعیت هم ۲ هزار و ۹۰۰ متقاضی ثبت نام کرده‌اند و هزار و ۴۰۰ نفر تشکیل پرونده دادند و ۴۲۰ نفر تایید نهایی شدند و تاکنون ۱۱۰ قطعه زمین رایگان در اختیار متقاضیان تایید شده قرار داده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز