خبرگزاری کار ایران

استاندار چهارمحال و بختیاری:

استان به سبب محرومیت تاریخی نیازمند توجه بیشتری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۱۷۰

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: استان به سبب محرومیت تاریخی نیازمند توجه بیشتری است.

به گزارش ایلنا، غلامعلی غلامعلی حیدری روز پنجشنبه در نشست با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که با حضور مجمع نمایندگان این استان در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: این استان با حدود یک میلیون نفر جمعیت از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون وفاداری خود را به ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی نشان داده‌اند مردم این استان در دفاع مقدس هم نقش برجسته‌ای داشتند و ۲ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی افزود: مردم استان از برنامه‌های فرهنگی و هنری فاخر به خوبی استقبال می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به جشن عید غدیر، جشنواره ملی اقوام ایرانی و جشنواره موسیقی زاگرس‌نشینان اشاره کرد.

حیدری بیان کرد: چهارمحال و بختیاری به سبب محرومیت تاریخی نیازمند توجه بیشتری است و این کاستی با رویکرد عدالت محورانه دولت سیزدهم و توزیع عادلانه منابع با اولویت مناطق محروم در حال جبران است.

وی تصریح کرد: در سفر رئیس‌جمهور اعتباراتی برای تکمیل فرهنگسراها، مجامع قرآنی و مجتمع‌های فرهنگی و هنری تخصیص داده شد اما با این وجود به اعتبارات و امکانات بیشتری در استان نیاز داریم.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنجشنبه به‌منظور شرکت در نشست شورای فرهنگ عمومی، نشست با استاندار و مجمع نمایندگان و حضور در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره موسیقی محلی کشور ویژه مناطق زاگرس‌نشین به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز