خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

ساخت ۲.۵ درصد طرح‌های صنعتی کشور در چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۱۸۶

سرپرست صمت چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون ۲.۵ درصد طرح‌های در دست ساخت کشور در چهارمحال و بختیاری در حال انجام است.

فضل الله رحمتی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در استان هم‌زمان با تکمیل ۲ هزار و ۳۴۶ مورد علاوه بر رونق تولید، تحول زیادی هم در بخش سرمایه‌گذاری و اشتغال ایجاد می‌شود.

وی افزود: در استان چهارمحال و بختیاری  ۱۵۲ معدن و ۹۲۷ واحد تولیدی صنعتی فعال است که این واحد‌ها با ۲۰۴ هزار و ۹۳۳ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ایجاده شده و زمینه اشتغال ۲۲ هزار نفر را فراهم کرده است.

رحمتی خاطرنشان کرد: برای تامین نیروی انسانی در بخش صنعت دچار مشکل هستیم و با وجود اینکه جزو استان‌های شاخص بیکاری محسوب می‌شویم، اما متقاضیان اشتغال در استان راغب به کار در خطوط تولید کارخانجات نیستند.

سرپرست صمت چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در تلاش هستیم تا بخش خصوصی سرمایه‌های سرگردان را در مسیر درست تولید و پویایی اقتصاد کشور هزینه کند و این سرمایه‌ها در مسیر تولید علاوه بر تامین نیاز مردم کشور و چرخاندن چرخ اقتصاد به دست بازاریان ما در بازار داخلی و به همت تجار در اتاق بازرگانی روانه بازار‌های خارجی شوند.

به گزارش ایلنا، آهن اسفنجی، ورق گالوانیزه، ورق هلی قلع‌اندود، میلگرد‌های آجدار، انواع کولر و لوازم خانگی، چادر مشکی، سیمان خاکستری، موکت کفپوش، فراورده‌های نسوز، اوره و آمونیاک، انواع نخ پلی‌استر، شیر خشک و خوراک آبزیان از مهمترین تولیدات و محصولات واحد‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز