خبرگزاری کار ایران

هشدار رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور؛

پیامک‌های فروش اقساطی کذب است / سکه ۸۵۷ هزار تومان به فروش می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۱۲

در صنف طلا و جواهر طرح فروش پیامکی وجود ندارد چون قیمت طلا دائم در نوسان است / برگه‌های فروش این افراد غیرواقعی و طلاهای آنها از سطح استاندارد پایین‌تر و جعلی است.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر درباره پیامک‌های فروش اقساطی طلا و جواهر هشدار داد و گفت: در صنف ما همچون طرحی وجود ندارد برای اینکه قیمت طلا به طور دائم در نوسان است.

به گزارش ایلنا، محمد کشتی آرای گفت: معمولا افرادی این کار را می کنند که طلاهای غیراستاندارد و فاقد اصالت دارند و در مکان‌های فاقد پروانه یا منزل، تولید می‌کنند.

وی افزود: برگه های فروش این افراد هم غیرواقعی و طلاهای انها از سطح استاندارد پایین‌تر و جعلی است و اگر ضرری متوجه شهروندان شود، غیرقابل جبران خواهد بود.

کشتی آرای گفت: البته بازرسان ما این موضوع را پیگیری و با موارد غیرقانونی برخورد می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به قیمت ۱۲۰۵ دلاری هر اونس طلا افزایش ۵ دلاری گفت: نرخ سکه بهار آزادی طرح قدیم و جدید امروز چهارشنبه ۸۵۷ هزار تومان است.

کشتی آرای افزود: قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار به ۸۷ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده است.

کشتی آرای اعلام کرد: هر قطعه نیم سکه ۴۳۸ هزار تومان، ربع سکه ۲۶۵ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی هم ۱۷۰ هزار تومان فروخته می‌شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر افزود: در یک هفته اخیر قیمت جهانی طلا ثبات نسبی داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز