خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه کشوری فروشندگان طلا و جواهر در گفتگو با ایلنا:

کاهش قیمت طلا در اولین روز از سال ۲۰۱۴میلادی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۸۷

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۸۶۷هزار تومان، نیم سکه ۴۴۲هزار تومان، ربع سکه ۲۷۲هزار تومان و سکه یک گرمی ۱۷۱ هزار تومان تعیین شد که نسبت به روز دوشنبه کاهش داشته‌اند.

به گفته کشتی آرای؛ امروز قیمت هر اونس طلا به ۱۲۰۵ دلار رسیده و تا ۴ روز آینده تغییری نخواهد داشت.

محمد کشتی‌آرای(رئیس اتحادیه کشوری فروشندگان طلا و جواهر) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: با توجه به تعطیلات سال جدید میلادی و تعطیلی بورس قیمت طلا تا ۴ روز آینده تغییری نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه قیمت جهانی طلا در ۲ روز گذشته نوسان داشته، اظهار داشت: طی روزهای دوشنبه و سه شنبه قیمت هر اونس طلا ۲۵ دلار کاهش داشته اما امروز دوباره به قیمت ۱۲۰۵ در هر اونس طلا رسید و تا ۴ روز آینده و پایان تعطیلات کریسمس و آغاز به کار بورس قیمت طلای جهانی تغییری نخواهد داشت.

کشتی آرای افزود: در چند روز گذشته قیمت ارز هم تعدیل شده که در نتیجه آن قیمت طلا و سکه نیز کاهش داشته است.

رئیس اتحادیه کشوری فروشندگان طلا و جواهر در ادامه قیمت یک گرم طلای ۱۸ عیار را ۸۸۶۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: امروز چهارشنبه ۱۱ دی ماه قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید وقدیم ۸۶۷هزار تومان، نیم سکه ۴۴۲هزار تومان، ربع سکه ۲۷۲هزار تومان و سکه یک گرمی ۱۷۱ هزار تومان تعیین شد که نسبت به روز دوشنبه کاهش داشته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز