خبرگزاری کار ایران

محمد علیپور:

سیستان و بلوچستان استعداد بالایی در ورزش دارد/ امکانات و بودجه ها باید افزایش یابد

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۰۳۸

علیپور گفت : نشست موثری در این استان مستعد اما محروم برگزار شد و امیدوارم که در پرتو همدلی بتوان در راستای بسط و گسترش رشته های مختلف ورزشی در این خطه اهتمام کنیم .

به گزارش ایلنا ، محمد علیپور افزود: این نشست به دنبال جلسه ای که با حضور استاندار و مدیرکل ورزش وجوانان استان سیستان و بلوچستان در تهر ان و با حضور روسای فدراسیون ها برگزار شد ، صورت گرفت و مقرر شد فدراسیون های فعال در این منطقه به همراه دکتر سلطانی فر به شهرستان زاهدان سفر کنند.
وی افزود : نشست اخیر در زاهدان که با حضور وزیر محترم ورزش ، دکتر داورزنی و 10 رییس فدراسیون و همچنین مسوولان بلند پایه ورزش ، روسای هیاتها و سمن های فعال در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد بسیار مفید بود و مقرر شد که به منظور ارتقای ورزش در این خطه مستعد تعامل لازم صورت گیرد.
علیپور با تاکید بر اینکه سخنان وزیر ورزش و جوانان در این نشست پربار بود، گفت : خوشبختانه نگاه دکتر سلطانی فر و دیگر مسوولان بلند پایه کشور نسبت به نسل بالنده و جوانان مستعد در این خطه امیدوار کننده است و آرزو می کنم که در سایه یک خرد جمعی بتوان در حوزه ورزش ، حرکت جدی تری را انجام داد.
رییس فدراسیون انجمن های ورزشی در ادامه گفت : پس از این نشست ، 10 رییس فدراسیون بطور جداگانه در مجمع حضور یافتند که جلسه ما کارساز بود.
وی ضمن تشکر از زحمات و تلاش محمد پیری رییس هیات انجمن های ورزشی این استان و دیگر روسای کمیته ها و دوستان تلاشگر ، اظهار داشت : بنده در این نشست از حرکت روبه جلوی کریکت و سپک تاکرا و همچنین موج سواری تشکر کردم . بنده به کرات تاکید کرده و می کنم که استان سیستان و بلوچستان پایتخت کریکت ایران و مایه افتخار کشورمان است و سپک تاکرا نیز پیشرفت خوبی داشته بطوریکه سه بازیکن خوب و دو مربی اکتیو تحویل داده است . ضمن اینکه در موج سواری ، کارهای خوبی انجام شده و دیگر رشته ها نیز در حال فعالیت های مناسبی هستند .
وی افزود: در مجموع ما 12 رشته فعال داریم و مقرر شد در رقابتهای آتی قهرمانی کشور و لیگ تحت هیچ شرایطی از تیم های این استان ورودیه گرفته نشود و کلاسهای مربیگری و داوری بمنظور ارتقای سطح دانش و تجارب آنها در این خطه برگزار گردد. همچنین مسابقات چند جانبه نیز در شهرهای مختلف این استان مستعد برگزار کنیم تا دست در دست هم در راه ارتقای ورزش سیستان وبلوچستان اهتمام کنیم .
رییس فدراسیون انجمن های ورزشی با تاکید بر اینکه در جلسه سوم در استانداری ، ماحصل نشست های مجمع ارایه شد گفت : در این جلسه بنده به این نکته مهم تاکید کردم که این منطقه مستعد نیاز حیاتی به یک زمین استاندارد کریکت دارد و قرار است این مهم در شهرستان چابهار صورت گیرد و ان شاءالله با همت و پشتکار دوستان ، این زمین کریکت راه اندازی شود.
وی در پایان ضمن تشکر از نگاه ویژه علی اوسط هاشمی استاندار و حسین ثوری مدیر کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان به ورزش ، گفت : در مجموع این سه جلسه در زاهدان کارساز بود و امید است که همه عوامل دست در دست هم بدهند تا برای افزایش اعتبارات و امکانات این منطقه مستعد گامهای اساسی برداشته شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز