خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین:

به نسبت دور پیشین مسابقات جهانی نتیجه بهتری در لندن کسب کردیم/ اردوهای بازی های پاراآسیایی از نیمه دوم سال آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۸۷۹

بهمن رضایی، رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین، در بازگشت از مسابقات جهانی لندن پیرامون عملکرد تیم ملی کشورمان گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

به گزارش ایلنا  رئیس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین ضمن ابراز رضایت عملکردملی پوشان گفت: در مسابقات جهانی قطر با همین تعداد ورزشکار به 5 طلا، 5 نقره و 3 برنز دست یافتیم که این تعداد مدال، در مسابقات جهانی لندن به 3 طلا، 12 نقره و 5 برنز رسید. اگرچه از نظر تعداد طلا کمتر بودیم اما باید توجه داشت که بسیاری از نشان های نقره ما در مسابقات جهانی لندن، با رکوردهایی بدست آمد که ورزشکاران با معادل این رکورد در بازی های پارالمپیک ریو 2016 به نشان طلا دست یافته بودند و حدود 6 مدال نقره ای که بدست آوردیم نوید بخش این هستند که اگر برنامه ریزی خوبی انجام دهیم می توانیم در توکیو به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.

رضایی خاطر نشان کرد: دو و میدانی رشته ی پر هزینه ای است و اعزام های مرتبط با آن تدارکات زیادی نیاز دارد. از کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به خاطر فراهم آوردن شرایط این اعزام و تدارکات خوبی که دیده بودند، تشکر می کنم و خوشبختانه امسال هم در بخش بزرگسالان و هم در جوانان، دو اعزام مهم در نظر بود که یکی از آنها انجام شد و در چند روز آینده نیز تیم ملی جوانان به مسابقات جهانی سوئیس اعزام می شود.

مدیر فنی تیم ملی افزود: از مربیان شهرستانی که زحمت کشیدند و ملی پوشان را آماده کردند تشکر می کنم. همچنین از ورزشکاران به خاطر تلاشی که در مسابقات لندن داشتند نیز قدردانی می کنم. در این مسابقات توانستیم در میان 90 کشور و 1150 ورزشکار، در جایگاه هفدهم قرار بگیریم و در آسیا نیز بعد از چین در جایگاه دوم قرار گرفتیم و از ازبکستان نیز جلو افتادیم. همان طور که می دانید ازبکستان سرمایه گذاری خوبی انجام داده و پیشرفت های زیادی هم داشته که خوشبختانه توانستیم از آن پیشی بگیریم.

رضایی گفت: بعد از این مسابقات در نظر داریم رقابت های باشگاهی را در شهریور ماه برگزار کنیم و فرصت خوبی است تا ورزشکارانی که در تمرینات مستمر بوده اند و نتوانستند به تیم ملی راه یابند، در این مسابقات رکوردهای خود را محک بزنند و شانس خود را برای ورود به تیم ملی امتحان کنند.

رئیس انجمن دو و میدانی در ادامه افزود: برای تهیه لیست بلند پاراآسیایی جاکارتا منتظر بخش نامه این بازی ها هستیم تا بر اساس تعداد ماده ها و کلاس هایی که مشخص می شود، رکوردهای مد نظر از سوی انجمن اعلام شده و ورزشکاران اطلاع دقیقی از شرایط داشته باشند.

مدیر فنی تیم ملی تصریح کرد: بعد از مسابقات باشگاهی و تهیه لیست بلند، اردوهای پاراآسیایی جاکارتا از مهر ماه آغاز می شود و با توجه به جلساتی که برگزار شده برنامه ریزی برای کسب نشان های طلا و نقره است و انجمن نیز بر همین اساس رکوردهای ورودی را اعلام می کند و امید زیادی داریم که بتوانیم نتایج بهتری در پاراآسیای جاکارتا، به نسبت اینچئون، کسب کنیم.

وی گفت: داوری در مسابقات جهانی لندن بسیار سختگیرانه و حتی سخت تر از ریو انجام شد که البته به نفع ملی پوشان هم بود تا به صورت کامل بر شرایط داوری و خطاها احاطه پیدا کنند. به همین منظور در نظر داریم تا کارگاهی آموزشی در خصوص نوع بستن صندلی و قرار گرفتن روی آن و مسائلی از این دست را به شیوه های دیگر نیز آموزش دهیم و احتمال خطا را تا حد ممکن پایین بیاوریم.

رضایی در پایان افزود: اواخر اسفند سال جاری و نیز فروردین سال آینده، مسابقات فزاع امارات و مسابقات تونس برگزار می شود که اگر شرایط فراهم شود، ورزشکاران می توانند با حمایت اسپانسر در آن شرکت کنند و افرادی که کلاس بندی بین المللی ندارند نیز می توانند کلاس خود را به تایید برسانند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز