خبرگزاری کار ایران

بازی‌های پاراآسیایی اینچئون؛

ترکیب نهایی تیم ملی تیرو کمان جانبازان و معلولین اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۸۹۳

چهارمین مرحله تمرینات تیم‌ملی نیز از ۶ تا ۱۲ شهریورماه در آروین‌شهر تهران به سرمربیگری واعظی و مربیگری مصطفی حبیبیان و کلثوم غلامی، برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی تیروکمان جانبازان و معلولین از اعلام ترکیب‌نهایی تیم‌ملی برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت‌اله واعظی در این‌خصوص گفت: در آستانه آغاز چهارمین مرحله اردوهای آمادگی اینچئون ترکیب نهایی تیم ملی مشخص شد و با ۹ کماندار به این مسابقات اعزام می‌شویم. با توجه به حدنصاب‌های مورد نظر کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون و نیز شرایط کلی ملی‌پوشان در اردوهای پیشین و رکوردگیری‌های انجام شده، در نهایت ۹ کماندار برای شرکت در مسابقات انتخاب شدند که ۴ نفر آنها از بانوان هستند.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: نفرات منتخب از شرایط جسمی و روانی و نیز آمادگی فنی، در وضعیت خوبی قرار دارند و می‌توانم اعلام کنم هم اکنون به هفتاد درصد مرز آمادگی رسیده اند. ملی‌پوشان در فواصل بین اردوها نیز به صورت مرتب رکوردهای خود در تمرینات را برای کادر فنی ارسال می‌کنند و هر بار شاهد پیشرفت آنها هستیم.

وی افزود: پس از مرحله چهارم اردو، دو مرحله دیگر از تمرینات نیز برگزار می‌شود که آخرین مرحله متصل به اعزام هست و پیش‌بینی می‌کنیم با شرایط موجود تا پایان تمرینات، کمانداران به آمادگی کامل برسند و دراین رویداد ورزشی با اقتدار حضور یابند.

واعظی تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل بازی‌ها در این دوره، مسابقات تیمی حذف شده و تنها در بخش میکس مسابقات تیمی برگزار می‌شود و این مساله باعثشده تا ۴ مدال احتمالی بخش تیمی را نداشته باشیم و تنها در بخش میکس بتوانیم در رقابت‌های تیمی شرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی در پایان نفرات منتخب تیم ملی را به شرح زیر اعلام کرد:
ابراهیم رنجبر، کاظم تن، زهرا حسینی، مجید کاکوش(تهران)، زهرا نعمتی، سمیه عباسپور(کرمان)، غلامرضا رحیمی(خوزستان)، راضیه شیرمحمدی(خراسان‌رضوی)، هادی نوری(اصفهان)

چهارمین مرحله تمرینات تیم ملی نیز از ۶ تا ۱۲ شهریور ماه در مجموعه ورزشی آروین شهر تهران به سرمربی‌گری واعظی و مربیگری مصطفی حبیبیان و کلثوم غلامی، برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز