خبرگزاری کار ایران

قزاقستان با تمام قوا در جام کاراته وحدت و دوستی

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۱۹۸

قزاقستان میزبان رقابتهای آسیایی 2017 با تمام قوا و نفراتش در پیکارهای بین المللی وحدت و دوستی جام ارومیه حضور بهم می رساند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، تیم ملی کاراته قزاقستان در شرایطی قرار است با 20 ورزشکار و یک مربی در این رقابت ها به روی تاتامی برود که در لیست ارسالی فدراسیون این کشور آسیای میانه نام چند چهره شاخص دیده می شود.

«رینات ساگاندیکوف» در وزن 67- کیلوگرم، قهرمان آسیا در سال 2015 و دارنده دو مدال لیگ جهانی کاراته وان که هفته گذشته برغم مصدومیت شدید زانو تا فینال پیش رفت و نقره گرفت، «دانیار یولداشو» در وزن 84- کیلوگرم، نایب قهرمان آسیا در سال 2017نفر سوم امیدهای آسیا در سال 2016، «کایسار آلپیسبای» در وزن 60- کیلوگرم دارنده مدال برنز جوانان جهان 2013، «دیماش اوکماتوف» در وزن 84+ کیلوگرم نایب قهرمان امیدهای جهان و آسیا در سال 2015 و 2016 و «مارات آزامات» نایب قهرمان نوجوانان آسیا 2016، از چهره‌های مطرح و عنوان‌دار تیم قزاقستان در این پیکارها هستند.

دو داور قزاق هم در این مسابقات قضاوت خواهند کرد.

تاکنون 12 دوره جام وحدت و دوستی برگزار شده که 9 دوره آن در تهران و 3 دوره در آذربایجان غربی بوده است.

سیزدهمین دوره این مسابقات طی روزهای 20 تا 22 مرداد ماه همانند سه دوره قبلی آن در ارومیه برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز