خبرگزاری کار ایران

کاراته قهرمانی آسیا - دبی؛

کرجی و چالاکی برنز گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۴۲

چالاکی موفق شد در یک مبارزه یک طرفه ۹ بر صفر این کاراته‌کا را مغلوب کرده و به مدال برنز برسد.

در سومین روز از مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در دبی امارات، سحر کرجی در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم به مدال برنز رسید.

به گزارش ایلنا، در سومین روز از پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا که در شهر دبی امارات با حضور ۴۸۲ کاراته کا از ۲۹ کشور قاره کهن جریان دارد، سحر کرجی نماینده وزن منهای ۵۰ کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان بانوان پس از برتری مقابل حریفانی از سری لانکا و ژاپن در سومین مبارزه با حریف چین تایپه ۲ بر یک شکست خورد تا در دیدار رده بندی به مصاف نماینده قزاقستان برود.

در این دیدار لباس حریف قزاقستانی مورد تایید داوران قرار نگرفت و با توجه اینکه این کاراته‌کا نتوانست در زمان یک دقیقه‌ای اشکالات خود را برطرف کند هانسکو شد و کرجی‌ فرد پیروز میدان لقب گرفت و به مدال برنز رسید.

چالاکی برنز بر گرفت

در سومین روز از پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا، فاطمه چالاکی در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان ابتدا ۸ بر صفر نماینده سری‌لانکا را مغلوب کرد، در مبارزه دوم ۴ بر یک مقابل حریف قزاقستانی پیروز شد، در دیدار سوم برابر کاراته کای چین تایپه ۳ بر یک شکست خورد تا در دیدار رده بندی به مصاف حریفی از ویتنام برود. چالاکی موفق شد در یک مبارزه یک طرفه ۹ بر صفر این کاراته‌کا را مغلوب کرده و به مدال برنز برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز