خبرگزاری کار ایران

ایرادات سجادی صحیح بود؛

افشاردوست: طراز مالی فدراسیون والیبال مشکلی نداشت / نگاه ما به هیات‌ها ویژه است

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۵۳۷

سجادی در مرحله‌اول قرائت گزارش‌مالی ایرادی گرفتند که کاملا هم درست بود. ایراد این بود که چرا طراز مالی فدراسیون را به هیات‌ها نداده‌ایم و بهتر بود این کار انجام می‌شد وگرنه طراز مالی خودش مشکلی نداشت.

دبیر فدراسیون والیبال گفت: در مجمع سالیانه فدراسیون حسابرسی‌های مالی با حضور معاون وزیر ورزش انجام شد و خوشبختانه هیچ‌گونه مشکلی هم وجود نداشت.

محمود افشاردوست در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون والیبال بیان داشت: در مجمع گزارش عملکرد فدراسیون در سال ۹۱ و ۹۲ ارائه دادیم، در همین زمینه هم کلیپی پخش شد و هم خود آقای داورزنی صحبت‌هایی را انجام دادند. نتایج تیم‌های ملی، کارهایی که برای استعدادیابی انجام شده، گزارشات مالی و حساب‌رسی مستقلی که در این زمینه صورت گرفته بود مورد بررسی قرار گرفت.

وی درخصوص ایرادات گرفته شده از سوی نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش از نحوه ارائه گزارشات طراز مالی بیان داشت: آقای سجادی در مرحله اول قرائت گزارش‌مالی ایرادی گرفتند که کاملا هم درست بود. ایراد این بود که چرا طراز مالی فدراسیون را به هیات‌ها نداده‌ایم و بهتر بود این کار انجام می‌شد وگرنه طراز مالی خودش مشکلی نداشت.

دبیر فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: بررسی تقویم کاری فدراسیون و همچنین انتخاب ضیایی به عنوان نایب‌رئیس فدراسیون از دیگر موارد دستور کار مجمع سالیانه بود.

افشاردوست در پایان گفت: هیات‌های استان‌ها و همچنین اعضای‌مجمع به عنوان بازوهای فدراسیون محسوب می‌شوند و ما روی کمک آنها از جمله در استعدادیابی حساب می‌کنیم. در واقع فدراسیون کار آنها را تکمیل می‌کند، اما نگاه ما به هیات‌ها ویژه است، هم در حد توان کمک‌شان کرده و هم روی کمک آنها حساب می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز