خبرگزاری کار ایران

هنوز هم سر حرف‌هایم هستم؛

عباسپور: چرا یک‌ورزشکار باید النگو بفروشد تا در مسابقات شرکت‌کند / هیچ‌ برخوردی با من صورت‌نگرفت

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۷۷۷

هنوز هم می‌گویم چرا یک ورزشکار باید قرض کند و یا طلای خود را بفروشد تا بتواند ورودیه مسابقات را پرداخت کند؟ این انتقاد در مورد هر کسی می‌تواند مطرح شود.

کاندیدای ریاست فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: هنوز هم بر سر حرف‌هایی که در روز برگزاری مجمع زدم، هستم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، اواخر شهریورماه گذشته در حالی برگزار شد که برخی کاندیداها، نسبت به مشکلات موجود در این فدراسیون، انتقادهای فراوانی داشتند. یکی از این کاندیداهای معترض، علی اصغر عباسپور بود که شدیدترین انتقادها را نسبت به عملکرد ۴ سال قبل هاشم اسکندری مطرح کرد.

عباسپور در گفت‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد گفته‌های خود در روز مجمع خاطرنشان کرد: من در آن روز حرف‌هایم را گفتم و هنوز هم بر سر صحبت‌هایم هستم. هرچند منظورم شخص‌خاصی نبود، بلکه کل سیستم فدراسیون بود.

وی افزود: هنوز هم می‌گویم چرا یک ورزشکار باید قرض کند و یا طلای خود را بفروشد تا بتواند ورودیه مسابقات را پرداخت کند؟ این انتقاد در مورد هر کسی می‌تواند مطرح شود.

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان مازندران، در پاسخ به این سوال که آیا بعد از این اظهارات، برخوردی از سوی فدراسیون با شما نشد، اظهار داشت: هیچ‌گونه برخوردی با من صورت نگرفت، چون حرف حق را زدم. من از کسی ترسی ندارم و هنوز هم بر سر حرف‌هایم ایستاده‌ام.

کاندیدای ریاست‌فدراسیون بولینگ و بیلیارد در مورد اینکه آیا شما و یکی - دو کاندیدای‌دیگر اتئلافی بر علیه رئیس فدراسیون تشکیل داده بودید، گفت: چنین چیزی نیست. من کاندیدایی مستقل بودم و تنها نظرات و برنامه‌های خود را اعلام کردم.

عباسپور در ادامه درخصوص اظهارات چند هفته اخیر رئیس فدراسیون مبنی بر اینکه مازندران به عنوان استانی توریست‌پذیر و با جاذبه‌های جذب‌مسافر از عملکرد خوبی در بولینگ و بیلیارد برخوردار نیست، یادآور شد: آمار ورزشکاران بیمه شده و سایر برنامه‌های ما خلاف این را نشان می‌دهند!

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان‌مازندران در پایان در پاسخ به این پرسش که عملکرد ۴ سال قبل رئیس فدراسیون را چگونه ارزیابی می کنید، تصریح کرد: این سوال را باید از وزارت ورزش و جوانان بپرسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز