خبرگزاری کار ایران

بعد از جهانی‌فرانسه سختی‌زیادی کشیدم؛

احمدی: برای ورزشکار حرفه‌ای اسم‌ها مهم نیستند

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۹۱۷

در فینال دوره‌گذشته مسابقات‌جهانی مقابل حریف مصری به دلیل مسائل داوری مدال‌طلایی که حقم بود را از دست دادم، اما حالا همه شرایط مهیاست تا مدال‌طلا را بدست آورم و حقم را بگیرم.

نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۱۲ گفت: برای ورزشکار حرفه‌ای اسم‌ها مهم نیستند و قرعه تاثیری بر عملکردم در مسابقات‌جهانی نخواهد گذاشت.

به گزارش ایلنا، سعید احمدی گفت: ۸ ماه اردوی فشرده‌ای را پشت سر گذاشتیم و حالا با نزدیک‌شدن به زمان شرکت در مسابقات‌جهانی آلمان به مرز آمادگی صددرصد رسیدیم.

وی افزود: بعد از مسابقات جهانی فرانسه سختی زیادی کشیدم و در این مدت تمرینات آماده‌سازی را با جدیت دنبال کرده‌ام و با اعتمادی که به خودم دارم تنها به کسب مدال طلا فکر می‌کنم.

احمدی گفت: در فینال دوره‌گذشته مسابقات‌جهانی مقابل حریف مصری به دلیل مسائل داوری مدال‌طلایی که حقم بود را از دست دادم، اما حالا همه شرایط مهیاست تا مدال‌طلا را بدست آورم و حقم را بگیرم.

وی با اشاره به اینکه مسابقات جهانی بالاترین سطح کاراته دنیاست و کیفیت بالایی دارد، گفت: تیم ایران با این آمادگی که دارد یک سر و گردن از همه حریفان بالاتر است و امیدوارم با دعای خیر مردم و تمامی جامعه کاراته دست پر به میهن بازگردد.

کاراته‌کای وزن ۶۷ - کیلوگرم تیم ملی گفت: کاراته‌کاهای مراکش، فرانسه، انگلیس، آلمان و آذربایجان مهمترین حریفان من هستند و امسال در رقابت‌های‌دانشجویان‌جهان و لیگ‌جهانی ترکیه و سال‌گذشته در مسابقات کامبت‌گیمز با اکثر آنها مبارزه کرده و از آنها شناخت دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز