خبرگزاری کار ایران

دست پر از اینچئون برمی‌گردیم؛

کاظم‌پور: وزارت‌ورزش در آستانه اینچئون ما را خرد کرد / شخصیت ورزشکار را نباید زیر سوال ببرند!

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۴۲۷

متاسفانه در مراسم تجلیل از مدال‌آوران اتفاقات خوبی رخ نداد و اصلا ما را نشمرده بودند و جوایزی که دادند خیلی کم بود و در آستانه بازی‌های آسیایی ما را خرد کردند

ملی‌پوش تیراندازی با کمان کشورمان گفت: رکوردهای‌ ما افزایش یافته و امیدواریم نتایج خوبی در اینچئون بگیریم.

امیر کاظم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در آستانه مسابقات آسیایی‌اینچئون شرایط تیم و خودم خوب است و همه چیز مرتب است. رکوردهای ما رو به افزایش است و امیدواریم نتایج خوبی در اینچئون بگیریم. ما اردوهای بسیار خوبی در دو مرحله در شهر انزلی داشتیم، چون شرایط آب و هوایی آنجا به کره‌جنوبی نزدیک است. در مجموع در حال حاضر شرایط خوبی داریم.

وی ادامه داد: برای حضور در اینچئون فدراسیون از ما حمایت لازم را داشته و تلاش کرده تا در بهترین شرایط عازم مسابقات شویم، اما بحثوزارت‌ورزش فرق می‌کند، چون متاسفانه در مراسم تجلیل از مدال‌آوران اتفاقات خوبی رخ نداد و اصلا ما را نشمرده بودند و جوایزی که دادند خیلی کم بود و در آستانه بازی‌های آسیایی ما را خرد کردند.

این ملی‌پوش تیروکمان متذکر شد: به من که چندین سال است مدال آورده‌ام، فقط ۲ سکه دادند. تجلیل از قهرمانان خوب است، اما تبعیض قائل نشوند و شخصیت ورزشکار را خرد نکنند تا به کسی فشاد نیاید و اگر هم کم جایزه می‌دهند حداقل آنقدر باشد که آدم شاکی نشود و شخصیت ورزشکار زیر سوال نرود.

این کماندار بخش کامپوند تیم ملی اضافه کرد: الان ۲ سال است در تمرینات هستیم و به خانه‌ نرفته‌ایم و شرایط سختی داشته‌ایم، به همین دلیل انتظار داریم مسئولان درست تصمیم بگیرند. نمی‌دانم بر چه اساسی این جوایز را در نظر گرفته بودند.

کاظم‌پور در پایان گفت: تیم ما در آسیا و جهان سرآمد است و برای کسب مدال در اینچئون امیدمان خیلی بالاست. ما همیشه در آسیا نتیجه گرفته‌ایم و امیدواریم که در اینچئون بهترین نتیجه را بگیریم و دست پر برگردیم. ان‌شاءالله در روز مسابقه بهترین شرایط را داشته باشیم تا نتایج خوبی بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز