خبرگزاری کار ایران

مسابقات بسکتبال جام ویلیام‌جونز؛

زور تیم ملی بسکتبال ب ایران به کره‌ای‌ها نرسید

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۰۱۴

ملی پوشان کشورمان با ترکیب فرید اصلانی، محمد حسن زاده، میثم میرزائی، حامد حسین زاده و محمد اوجاقی مقابل حریف چشم بادامی خود وارد زمین شدند.

روز پنجم پیکارهای ویلیام جونز با مصاف تیم ملی ب ایران و کره جنوبی همراه بود که در نهایت نیز با پیروزی حریف ایران خاتمه پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، ملی پوشان کشورمان با ترکیب فرید اصلانی، محمد حسن زاده، میثم میرزائی، حامد حسین‌زاده و محمد اوجاقی مقابل حریف چشم بادامی خود وارد زمین شدند.

کره‌ای‌ها در این دیدار شروع بهتری داشتند و از همان ابتدا چند امتیاز از ایران پیش افتادند. بازیکنان ایران در ادامه موفق شدند اختلاف بازی را کم کنند اما باز هم کوارتر اول با برتری تیم کره جنوبی در نتیجه ۱۷ بر ۱۴ به پایان رسید. در کوارتر دوم برتری کره ای ها ادامه داشتند و نیمه نخست بازی در نهایت با نتیجه ۳۶ بر ۳۱ به سود حریف خاتمه یافت.

در کوارتر سوم بازی تیم ایران عملکرد بهتری داشت و موفق شد اختلاف بازی را به یک عدد هم برساند و با نتیجه ۲۲ بر ۲۰ به برتری برسد اما این اختلاف امتیاز هم در تغییری در نتیجه بازی نداشت و تیم کره جنوبی در مجموع با برتری در نتیجه ۵۶ بر ۵۳ کوارتر چهارم را آغاز کردند.

تیم ملی ب ایران علی‌رغم بازی نزدیک و پایاپای که در کوارتر اول، دوم و سوم داشت در تایم انتهایی بازی با نتیجه ۷۴بر۶۹ مقابل کره جنوبی متوقف شد. محمد اوجاقی در این دیدار ۲۷ امتیاز برای ایران کسب کرد، میثم میرزایی نیز با تاثیرگذاری ۱۸ و ۱۱ ریباند موثرترین بازیکن ایران بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز