خبرگزاری کار ایران

برای حضور در جام‌باشگاه‌های جهان؛

تمرینات ویژه تیم ملی دراگون‌بوت در آزادی

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۱۵۱

مسابقات دراگون بوت باشگاه‌های جهان در مسافت‌های ۲۰۰ – ۵۰۰ و ۲۰۰۰ متر طی روزهای ۱۲ تا ۱۶ شهریورماه سالجاری در شهر راونا ایتالیا برگزار خواهد شد.

تیم‌های ملی دراگون‌بوت کشورمان قرار است در دو رده زیر ۱۸ سال و بزرگسالان در مسابقات باشگاه‌های جهان که در ایتالیا برگزار می‌شود، شرکت کند.

به گزارش ایلنا، اولین اردوی آماده‌سازی دو تیم سکان‌بوشهر(زیر ۱۸ سال) و اژدهای خلیج‌فارس(بزرگسالان) از یکشنبه ۵ مردادماه در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران شروع شده و تا روز یکشنبه آینده ۱۹ مردادماه ادامه خواهد داشت، دومین مرحله اردو نیز با استراحتی کوتاه از ۲۳ مردادماه در همان مکان آغاز شده و تا ۶ شهریورماه ادامه دارد.

برای هر کدام از تیم‌ها ۱۴ ورزشکار برای حضور در اردو دعوت شده‌اند که همگی به مسابقات باشگاه‌های جهان اعزام خواهند شد.

در این اردوها سجاد غریبی سرمربیگری تیم‌های ملی کشورمان را برعهده خواهد داشت و وحید حاجی‌زاده در تیم بزرگسالان و هادی دریایی‌نژاد در تیم زیر ۱۸ سال به عنوان کمک مربی فعالیت دارند.

مسابقات دراگون‌بوت باشگاه‌های‌جهان در مسافت‌های ۲۰۰ – ۵۰۰ و ۲۰۰۰ متر طی روزهای ۱۲ تا ۱۶ شهریورماه سالجاری در شهر راونا ایتالیا برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز