خبرگزاری کار ایران

رسیدن به فینال یعنی موفقیت؛

افسری: تیراندازان ایران تجربه لازم را دارند / به موفقیت در اینچئون امیدواریم

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۴۲۳

بالاخره پس از ۲ ماه و رسیدن بودجه به این ورزش، اردوی اهداف پروازی از امروز آغاز شد و ورزشکاران تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارند.

مربی تیم ملی تراپ دوتایی با اشاره به شروع اردوی تیم ملی تراپ دوتایی آقایان و آمادگی ورزشکاران این رشته، گفت: با روندی که ملی پوشان در پیش گرفته اند می توانیم به موفقیت در بازی های آسیایی امیدوار باشیم.

به گزارش ایلنا، علی افسری در حاشیه اردوی آماده سازی این تیم، اظهار داشت: بالاخره پس از ۲ ماه و رسیدن بودجه به این ورزش، اردوی اهداف پروازی از امروز آغاز شد و ورزشکاران تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارند.

وی افزود: اردوی آمادگی تیم اهداف پروازی برای حضور هر چه بهتر در اینچئون برگزار شده که این هدف از پارسال شروع و تا مسابقات جهانی قزاقستان که امسال برگزار شد، ادامه داشت. برای حضور و موفقیت در بازی‌های آسیایی برنامه‌ریزی خوبی داشتیم و ۳ نقطه میان راهی را پیش‌بینی و به کمیته فنی اعلام کردیم که پس از تایید، به مرحله اجرا گذاشته شد.

مربی تیم ملی تراپ دوتایی ادامه داد: گام اول مسابقات جهانی قزاقستان بود که به صد در صد بیش‌بینی‌ خود رسیدیم و حتی می‌توان گفت بیش از حد انتظار و برنامه‌ای که داشتیم ظاهر شدیم.

وی خاطرنشان کرد: با تغییراتی که در قوانین صورت گرفته و در روش جدید، رسیدن به فینال یعنی موفقیت و ۶ نفر برتری که به فینال می رسند، در یک سطح امید به قهرمانی دارند؛ به طوری‌که امتیازات مرحله مقدماتی‌شان صفر شده و این امکان وجود دارد که نفر ششم، در فینال اول شود و ما باید در این مسابقات به یک حد نصاب مهارتی برسیم که امتیاز به دست بیاوریم.

افسری با اشاره به نقطه دوم این برنامه‌ریزی که مسابقات جهانی چین بود و اعزام نشدند، تاکید کرد: ۶ هفته تا بازی‌های اینچئون باقی مانده و آخرین نقطه ارزیابی ما، مسابقات Green cup ایتالیاست که از اول هفته تمرینات را آغاز کردیم و امیدواریم بتوانیم یک اردوی تمرینی هم در آنجا داشته باشیم. در واقع این مسابقات هم اردوی تمرینی و هم میدان رقابتی بین المللی برای ورزشکاران ما محسوب می‌شود. در ضمن می‌توانیم سلاح‌ها و تجهیزات‌مان را تعمیر و تکمیل کنیم.

مربی تیم ملی تراپ دوتایی افزود: پس از بازگشت از ایتالیا یک فرصت دو هفته‌ای تا بازی‌های آسیایی داریم که امیدواریم تا لحظه آخر و پیش از اعزام، اردوهای‌ ما برپا باشد.

وی به کمبود مهمات و کیفبت فشنگ های ساخت ایران اشاره کرده و اذعان کرد: تنها فشنگ موجود در تمرینات، ساخت ایران است که بهتر است کارشناسان صنایع دفاع، در تولید این فشنگ دقت بیشتری را انجام دهند و در این شرایط تحریم، کمک حال ورزشکاران اهداف پروازی باشند.

افسری درباره نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی اظهار داشت: مسعود عزیزیان که مقام چهارمی آسیا را در کارنامه خود دارد، امیر چاوشی که در مسابقات قزاقستان امتیاز ۱۲۸ را کسب کرد و رکورد برون‌مرزی ایران را به نام خود ثبت کرد و سید سیاوش خوش‌نویس از تیراندازان خوب این رشته، نفراتی هستند که ترکیب تیم ملی تراپ دوتایی ایران را در مسابقات اینچئون تشکیل می‌دهند که این تیم ۳ نفره بالقوه توانایی و تجربه لازم برای کسب موفقیت در این بازی‌ها را دارد.

مربی تیم ملی تراپ دوتایی ایران گفت: بر اساس ارزیابی که به کمیته ملی المپیک ارائه کردیم، تراپ دوتایی از جمله رشته‌هایی است که امید رسیدن به فینال را دارد. چون آخرین امتیاز ورود به فینال در بازی‌های آسیایی، ۱۲۹ بوده که این تیم نشان داده می‌تواند به این مهم دست یابد.

وی اما به تیم تراپ جوانان نیز اشاره و تصریح کرد: تیم ملی تراپ جوانان نیز متشکل از بهاره جهاندار، مرضیه پرورش‌نیا، غزاله جهاندار، صمد خانی، کامیاب زند و مهدی اکبری تمرینات خود را آغاز کردند که با توجه به نبود مسابقه برون‌مرزی برای آنها، فقط برنامه حمایتی و ارتقا سطح مهارت‌های ۳ گانه(جسمانی، روانی و تکنیکی) را در دستور کار قرار دادیم.

افسری در پایان خاطرنشان کرد: گرچه مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا را پیش رو داریم، اما بر اساس برنامه‌ریزی و آینده‌نگری فدراسیون، اولویت با بازی‌های آسیایی است. پیش‌بینی می‌کنیم حداکثر توان تیم را برای موفقیت در این بازی‌ها به کار گیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز