خبرگزاری کار ایران

هنوز بودجه ای دریافت نکردیم؛

شهنازی: کاروان اعزامی به اینچئون تا ۱۰ روز آینده نهایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۱۴۹

اعزام رشته‌های گروه اول و دوم به بازی‌های آسیایی قطعی است و در مورد گروه سوم نیازمند بررسی‌های کامل‌تری هستیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: طی ۱۰ روز آینده وضعیت رشته های اعزامی به بازی های آسیایی اینچئون مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شاهرخ شهنازی که در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی در جمع خبرنگاران سخن می گفت در مورد وضعیت کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی اظهار داشت: پیش از این تا حدی گروه بندی رشته ها برای شرکت در این بازی‌ها مشخص شده بود اما اینکه اعزام‌ها به چه شکل و با چه تعداد انجام شود، هنوز قطعی نشده است.

وی با اشاره به نشست‌هایی که مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌های ورزشی داشتند، افزود: ارزیابی اولیه کمیته به لحاظ مدال آوری طی نشست‌های جداگانه با تک تک فدراسیون ها انجام شده است. آنچه هنوز در مورد آن ابهام وجود دارد، رشته‌های گروه سوم است. در مورد عملکرد این رشته‌ها به ۹۸ درصد ارزیابی لازم رسیده‌ایم. این ارزیابی طی جلسات آینده کامل خواهد شد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: تا ۱۰ روز آینده می‌توانیم در مورد وضعیت رشته‌های گروه سوم به نتیجه لازم رسیده و تا حدی زیادی تکلیف کاروان ایران را برای حضور در بازی‌های آسیایی نهایی کنیم.

شهنازی با بیان اینکه کمیته ملی المپیک هنوز هیچ اعتباری از محل بودجه سال ۹۳ دریافت نکرده ابراز امیدواری کرد که طی روزهای آینده بودجه مناسبی از این محل به این کمیته تزریق شود.

وی با بیان اینکه برخی از رشته‌ها(رشته‌های گروه سوم) به طور حتم نمی‌توانند در بازی‌های آسیایی مدال بگیرند، یادآور شد: اما انتظار و برنامه ما این است که برای اعزام اینگونه رشته‌ها هم حمایت لازم را انجام دهیم اما در عین حال نباید انتظاری مبنی بر نتیجه‌گیری آنها ایجاد شود. اینکه در صورت عدم دستیابی به نتیجه مورد نظر مسئولان و ورزشکاران این رشته‌ها مورد انتقاد قرار بگیرند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک اضافه کرد: رشته‌هایی در گروه سوم هستند که نیازمند حمایت هستند تا در آینده نزدیک بتوانند، مدال‌آور شوند. در کل این را بگویم اعزام رشته‌های گروه اول و دوم به بازی‌های آسیایی قطعی است و در مورد گروه سوم نیازمند بررسی‌های کامل‌تری هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز