خبرگزاری کار ایران

به کسب مدال در اینچئون امیدواریم؛

ضیایی: امتیازات سایت‌آزادی گول‌زننده نیست / انتظار بیشتری از بانوان داشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۹۲۱

نظر کارگروه این است که باید از این تیم حمایت بیشتری شود و به مسابقات بیشتری اعزام شوند زیرا حریفان ما هیچ رقابتی را تا رسیدن به اینچئون از دست نمی‌دهند.

رئیس کارگروه اهداف پروازی با اشاره به عملکرد تیم ملی اهداف‌پروازی در مسابقات جهانی آلماتی گفت: می‌توان به کسب مدال در اینچئون کره امیدوار بود.

به گزارش ایلنا، حسین ضیایی در مورد عملکرد تیم ملی در مسابقات آلماتی قزاقستان اظهار داشت: تیم ملی اهداف پروازی در ۳ رشته تراپ بانوان، تراپ آقایان و تراپ دوبل آقایان در مسابقات جهانی حضور داشت. پس از المپیک ۲۰۱۲، تغییراتی در قوانین رشته تراپ دوبل داشتیم که تا مسابقات آلماتی، ملی‌پوشان ما در هیچ مسابقه برون‌مرزی شرکت نکرده بودند و این مسابقات اولین اعزام آنها بود.

ضیایی در ادامه تاکید کرد: عملکرد ملی‌پوشان تراپ‌دوبل، در مسابقات آلماتی نشان داد شروع خوبی داشتیم، البته نظر کارگروه این است که باید از این تیم حمایت بیشتری شود و به مسابقات بیشتری اعزام شوند زیرا حریفان ما هیچ رقابتی را تا رسیدن به اینچئون از دست نمی‌دهند.

رئیس کارگروه اهداف‌پروازی با اشاره به اینکه تیم تراپ آقایان ۲ سال و نیم در مسابقات برون‌مرزی شرکت نکرده، خاطرنشان کرد: نتایج به دست آمده در آلماتی نشان داد باید فشار و تمرینات بیشتری انجام دهند تا بتوانند در بازی‌های آسیایی اینچئون موفق شوند. باید یادآور شد تیراندازان ما در این رشته رشد خوبی داشتند.

وی همچنین به رشته تراپ بانوان اشاره داشته و تصریح کرد: تنها رشته‌ای که در مسابقات برون‌مرزی پیش از آلماتی حضور داشته و مدال آسیایی را در کارنامه خود دارد تراپ بانوان است و باید گفت در این رشته انتظار بیشتری از بانوان ملی‌پوش داشتیم؛ اما خوشبختانه وجود ۴ تیرانداز که در یک سطح و انگیزه قرار دارند مطمئنا امیدهای ما را برای کسب مدال در اینچئون بالاتر می‌برد.

ضیایی اذعان کرد: باید یاد آور شد مسابقات آلماتی، اولین مسابقات بین‌المللی ورزشکاران ما درسال ۲۰۱۴ است و نباید انتظار آمادگی کامل از آنان داشت؛ اما باید تاکید کنم ما برای کسب مدال در اینچئون امیدواریم.

رئیس کارگروه اهداف پروازی افزود: نظر کارگروه فنی این است که باید مربیان، در مورد نتایج و عملکرد تیم ملی در این مسابقات گزارشی ارائه دهند تا با هماهنگی آنها، برنامه قویتری برای آمادگی تیم های ملی اهداف‌پروازی تدوین کنیم.

وی در پاسخ به اینکه ترکیب تیم ملی در بازی‌های آسیایی اینچئون تغییر خواهد کرد، اظهار داشت: ممکن است در بعضی از رشته‌ها نفرات تیم تغییر می‌کنند و رنکینگ مسابقاتی که از دی‌ماه ۹۲ تا تیرماه ۹۳ برگزار می‌شود، مشخص‌کننده این تغییرات است.

ضیایی همچنین به تاثیر مسابقات داخلی در سایت آزادی اشاره کرده و تاکید کرد: یکی از نکات مهمی که ورزشکاران ما باید به آن توجه کنند این است امتیازاتی که در سایت آزادی به دست می‌آید نشان از امتیاز واقعی یک تیرانداز است و ورزشکاران باید بدانند نتایج بدست آمده در این سایت و رکوردهای ثبت شده در سایت آزادی نشان‌دهنده آمادگی آنهاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز