خبرگزاری کار ایران

مربیان روی بدنسازی تاکید دارند؛

معروف: کواچ انگیزه ملی‌پوشان را بالا برده / موفقیت‌ها فقط کار ولاسکو نبود!

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۲۷۷

بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا ثابت کنند موفقیت‌های تیم ملی فقط محصول عملکرد ولاسکو نبوده و آنها هم زحمت کشیده‌اند.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: ارتباط خوب اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی با بازیکنان انگیزه آنها را بالا برده است.

به گزارش ایلنا، سعید معروف ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با وجود اینکه کواچ روز مسابقه با استرالیا به تهران رسید و تا دیروز نتوانستیم پیش از سفر به بلغارستان تمرین جدی در کنار او برگزار کنیم، اما وی ارتباط خوبی با بازیکنان هم از نظر روانی و هم از نظر کاری برقرار کرده است.

وی ادامه داد: این ارتباط باعثبالا رفتن انگیزه ملی‌پوشان شده است. مسابقات تدارکاتی پیش رو هم بهترین راه برای رسیدن ملی‌پوشان به هماهنگی بیشتر با سرمربی جدید در آستانه آغاز لیگ جهانی است.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران درباره تمرینات بدنسازی گفت: تاکید کارلو ساتی در بدنسازی این است که فقط حرکاتی انجام دهیم که مختص والیبال است و مهمتر از همه اینکه تاکید زیادی روی آسیب ندیدن بازیکنان دارد.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت‌های تیم ملی ایران بدون ولاسکو هم ادامه خواهد یافت، خاطر نشان کرد: قطعا تمام کارشناسان و کسانی که شناخت حرفه‌ای از والیبال دارند اعتقاد دارند که موفقیت های تیم ملی ایران در سال های اخیر فقط به دلیل حضور ولاسکو نبود. البته او در رسیدن تفکر ملی‌پوشان به تفکر حرفه‌ای روز دنیا بسیار کمک کرد اما مجموعه‌ای از عوامل دست به دست هم دادند تا به موفقیت برسیم.

معروف ادامه داد: بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا ثابت کنند موفقیت‌های تیم ملی فقط محصول عملکرد ولاسکو نبوده و آنها هم زحمت کشیده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز