خبرگزاری کار ایران

دست از رزمی، گلف و سوارکاری نمی‌کشم؛

اژدرکش: لغو مجمع انتخابات به ورزش سوارکاری لطمه می‌زند

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۸۲۲

شاید برخی از دوستان از این فدراسیون و مسائل آن مطلع نیستند. با این حال همه کاندیداها محترم هستند و قطعا با برنامه به این رقابت پای گذاشته‌اند.

کاندیدای ریاست فدراسیون سوارکاری گفت: لغو شدن‌های متوالی مجمع انتخابات فدراسیون، باعثمی‌شود زمان را برای حضور شایسته در بازی‌های آسیایی اینچئون از دست بدهیم.

به گزارش ایلنا، در شرایطی که قرار بود مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری روز ۲۶ اسفندماه جاری برگزار شود، این مجمع مجددا لغو شد تا برای سومین بار در طول چند ماه اخیر، شاهد عدم برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون باشیم.

علی اژدرکش یکی از کاندیداهای احراز پست ریاست فدراسیون سوارکاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد لغو شدن‌های مکرر مجمع انتخابات فدراسیون تصریح کرد: متاسفم برای سومین مرتبه مجمع فدراسیون لغو می‌شود، آن هم در حالی‌که فدراسیون سوارکاری به مدت ۳ سال است توسط سرپرست اداره می‌شود.

وی افزود: اگر رئیس فدراسیون تا قبل از پایان سال انتخاب می‌شد، وی زودتر و بهتر می‌توانست برای سال آینده برنامه‌ریزی کند، اما حالا که انتخابات به سال ۹۳ موکول شده و البته زمان جدید برپایی مجمع نیز مشخص نیست، تنها زمان را برای اجرای برنامه‌های آتی فدراسیون به ویژه جهت حضور پرقدرت در بازی‌های آسیایی اینچئون از دست می‌دهیم.

کاندیدای تصدی پست ریاست فدراسیون سوارکاری در مورد ثبت نام ۱۴ کاندیدا برای تصدی ریاست این فدراسیون اظهار داشت: نمی‌دانم، شاید برخی از دوستان از این فدراسیون و مسائل آن مطلع نیستند. با این حال همه کاندیداها محترم هستند و قطعا با برنامه به این رقابت پای گذاشته‌اند.

اژدرکش در پاسخ به این سوال که شما پیش از این در رشته‌های رزمی فعالیت می‌کردید اما چطور وارد ورزش سوارکاری وارد شده‌اید، گفت: بنده از دوران کودکی در رشته‌های رزمی، گلف و سوارکاری فعالیت می‌کردم. الان هم چه رای بیاورم و رئیس فدراسیون شوم و چه رای نیاورم، همچنان در خدمت ورزش های محبوبم هستم.

مسئول برگزاری مسابقات سوارکاری جام دنیلی در خصوص بهای بالای بلیت این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم ۱۵ هزار تومان مبلغ بالایی باشد. ما از ۱۴۰۰ نفر گنجایش محل برگزاری مسابقات، تنها حدود ۴۰۰ بلیت فروختیم و بقیه را به صورت رایگان در اختیارعلاقه‌مندان قرار دادیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برگزاری مسابقات جام دنیلی آن هم با جوایزی همچون خودرو، نوعی تبلیغات برای شما جهت جمع آوری آرا برای احراز ریاست فدراسیون نبود، یادآور شد: اصلا، این مسابقات یک شخصیت حقوقی مستقل دارد و من امیدوارم در سال‌های آتی نیز این رقابت‌ها برگزار شود.

کاندیدای ریاست فدراسیون سوارکاری ادامه داد: بنده در نظر داشتم جام دنیلی را بهار سال آینده برگزار کنم که شائبه‌ای به وجود نیاید، اما ۲ روز قبل از برگزاری مسابقات اعلام کردند انتخابات فدراسیون روز ۲۶ اسفندماه برگزار می‌شود. بعد هم که مجددا زمان برگزاری مجمع لغو شد.

اژدرکش در پایان در مورد ادامه حضور خود در بدنه ورزش کشور اظهار داشت: بنده عاشق ورزش هستم و همیشه در کنار ورزش مملکتم به خصوص رشته‌های مورد علاقه‌ام خواهم بود و مطمئنا برای خدمت به جوانان کشورم هیچ‌گاه بی‌انگیزه نخواهم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز