خبرگزاری کار ایران

در هفته پایانی چشم به مساعدت سازمان لیگ داریم؛

دزاشیبی: سال آینده زنگ خطر تمامی مدعیان خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۲۳۹

مربیان تیم، حریفان‌مان در روز پنجشنبه را به خوبی آنالیز کرده‌اند تا اعضای تیم بتوانند با بهترین نتیجه تاتامی را ترک کنند.

سرپرست تیم کاراته پرهام تهران گفت: اگر سازمان لیگ در هفته پایانی سوپر لیگ مساعدت کند و به ما اجازه برگزاری بازی های معوقه را بدهد، جایگاه تیم پرهام در پایان فصل، بهبود خواهد یافت.

مجید محمد دزاشیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص شرایط تیم پرهام در آستانه هفته پایانی سوپر لیگ کاراته، افزود: بچه ها در روزهای اخیر تمرینات مستمر و خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و به همین جهت تیم در آمادگی کامل به سر می برد.

وی ادامه داد: مربیان تیم، حریفان مان در روز پنجشنبه را به خوبی آنالیز کرده اند تا اعضای تیم بتوانند با بهترین نتیجه تاتامی را ترک کنند.

دزاشیبی با اشاره به این که تیم پرهام خواستار مساعدت سازمان لیگ است، خاطر نشان کرد: ما در نظر داریم رضایت تیم قرچک را جلب کنیم تا هم با این تیم مسابقه بدهیم و هم با آوای رزم. در این راه چشم به مساعدت سازمان لیگ داریم و امیدواریم با درخواست ما مبنی بر انجام بازی با این ۳ تیم موافقت شود که اگر این اتفاق بیفتد، در پایان سوپر لیگ، وضعیت تیم پرهام در جدول رده بندی بهبود خواهد یافت.

دبیر انجمن کان ذن ریو از نتایج تیم پرهام در سوپر لیگ امسال ابراز رضایت کرد و گفت: ما در دور رفت و بدون تیم کاتا، به مصاف حریفان خود رفتیم و به همین دلیل نتوانستیم امتیازات لازم را کسب کنبم. با این حال در بخش کومیته، فقط یک باخت مقابل دانشگاه آزاد داشتیم و به همین جهت شگفتی ساز مسابقات امسال لقب گرفتیم.

وی افزود: با توجه به نخستین حضورمان در سوپر لیگ، از نتایج کسب شده رضایت داریم. بچه ها بسیار خوب ظاهر شدند و همان طور که گفتم شگفتی ساز رقابت ها لقب گرفتند.

سرپرست تیم کاراته پرهام ادامه داد: تیم پرهام چند پدیده به کاراته ایران معرفی کرد. از جمله: محمد شهریاری، هادی صفی، رضا روشن و مصطفی پورفرج که قطعا در آینده از آنها بیشتر خواهیم شنید.

دزاشیبی در پاسخ به این سوال که آیا تیم پرهام در فصل آینده سوپر لیگ کاراته نیز حضور خواهد داشت، یاد آور شد: قطعا در فصل بعد نیز تیم پرهام در لیگ کاراته شرکت می کند و مطمئنا برای تیم های مدعی زنگ خطری جدی خواهیم بود. ما همچنین در نظر داریم در بخش بانوان نیز در لیگ تیمداری کنیم. ضمن این که در لیگ جوانه ها و آینده سازان هم به احتمال فراوان حضور خواهیم داشت.

سرپرست تیم پرهام با بیان این که هدف اصلی این مجموعه خدمت به کاراته کشور است، اظهار داشت: برای ما در درجه اول، حضور در مسابقات لیگ مهم است. چرا که به دنبال افزایش کیفیت بازی ها و در نهایت خدمت به کاراته ایران هستیم.

دبیر انجمن کان ذن ریو در پایان در مورد برنامه های این انجمن گفت: پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور که سال آینده خواهد بود، تیم منتخب انجمن را تشکیل خواهیم داد تا در صورت موافقت فدراسیون، به یکی از تورنمنت های بین المللی اعزام شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز