خبرگزاری کار ایران

با کسب ۲طلا، یک نقره و ۲ برنز؛

دانشگاه آزاد نایب قهرمان مسابقات کاراته جایزه بزرگ دوبی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۱۰

تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی که به نمایندگی از ایران در رقابت های جایزه بزرگ دوبی شرکت کرده بود، با کسب پنج مدال به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

کاراته کاهای تیم دانشگاه آزاد در پایان مسابقات جایزه بزرگ دوبی موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شدند.

به گزارش ایلنا، تیم کاراته دانشگاه آزاد که به نمایندگی از ایران در رقابت‌های جایزه بزرگ دوبی شرکت کرده بود، با کسب ۵ مدال به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

سومین دوره مسابقات کاراته جایزه بزرگ امارات با حضور ۱۲۸۰ کاراته‌کا از ۵۰ کشور در دوبی برگزار شد که در پایان کاراته کاهای تیم دانشگاه آزاد با کسب ۲ مدال طلا توسط سعید احمدی و سجاد گنج زاده، یک نقره توسط بهمن عسگری و ۲ برنز از سوی مهدی سلطانی و سعید حسنی پور بر سکوی دومی بازی ها ایستادند.

در دیدار نهایی وزن ۷۵ کیلوگرم، سعید احمدی و بهمن عسگری برای کسب مدال طلا به مصاف هم رفتند که احمدی در این مبارزه نزدیک به برتری ۳ بر ۲ دست یافت تا مدال طلا را از آن خود کند.

در وزن ۸۴ کیلوگرم، گئورگی آرکانیا از گرجستان به مدال طلا دست یافت و صبری ادهام از مصر مدال نقره را از آن خود کرد. در این وزن مهدی سلطانی و سعید حسنی پور از دانشگاه آزاد به مدال برنز مشترک رسیدند.

در وزن ۸۴ + کیلوگرم، سجاد گنج زاده در دیدار نهایی برابر انیس ارکان قهرمان جهان از ترکیه قرار گرفت و درحالی که ۲ امتیاز عقب بود، در نهایت به پیروزی ۴ بر ۳ دست یافت و مدال طلا را از آن خود کرد. راشد المتری از کویت مدال نیز نشان برنز این وزن را از آن خود کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز