خبرگزاری کار ایران

مطهری: گل گهر تیم تاکتیک محور در گل نخوردن است / تراکتور تنها به ثبات و اعتمادبه‌نفس نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۱۱۳

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تراکتور برنامه زیادی برای گل نخوردن دارد.

به گزارش ایلنا، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با گل‌گهر، اظهار داشت: قبل از هر چیز بگویم خیلی از حضور هواداران خوشحال هستیم زیرا در ابتدا قرار بود آنها در بازی فردا حضور نداشته باشند. همه اعضای تیم از شنیدن این خبر انرژی مضاعفی گرفتند. هواداران ما خیلی پرشور، با اشتیاق و پر از انرژی مثبت هستند‌ که دوست داریم این موارد را به تیم انتقال بدهند و خیلی خوب ما را حمایت کنند.

وی افزود: ولادت حضرت معصومه و روز دختر را نیز به تمام بانوان ایران زمین تبریک می‌گویم و آرزوی بهترین‌ها را برای آنها دارم. گل‌گهر باشگاهی محترم است که کادرفنی قابل احترامی هم دارد. یک تیم تاکتیک محور در گل نخوردن است و از این لحاظ بین چهار تیم برتر لیگ قرار دارد. ضمن اینکه اگر به آنها فضا بدهید، تیم خطرناکی هستند. روی ضربات ایستگاهی برنامه دارند و باید کنترلشان کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: تراکتور هم باشگاه بزرگی است. فلسفه ما فوتبال رو به جلو است و سعی داریم بازی خود را با حمایت هواداران به حریف دیکته کنیم. امیدوارم بتوانیم ۳ امتیاز را تقدیم‌شان کنیم. باید از بازیکنانم تشکر ویژه کنم زیرا فوق‌العاده از لحاظ شعور تاکتیکی بالا هستند و از کار کردن با آنها خوشحال هستم. خارج از آن در بخش تعصب و جنگندگی نیز مثال‌زدنی هستند.

سرمربی تراکتور در خصوص برنامه این تیم برای دیدار با گل‌گهر توضیح داد: ما سعی می‌کنیم پلن خودمان را داشته باشیم. تیم الان می‌داند که در دقایق بازی چه می‌خواهد. این از نتیجه مهمتر است و ما می‌دانیم چطور باید بازی را کنترل کنیم. من در این چند روز با بچه‌ها صحبت می‌کردم و خوشحال بودم که تیم برنامه ۹۰ دقیقه را می‌داند.

مطهری در پاسخ به اینکه چرا از برخی از بازیکنان در ترکیب تیمش استفاده نمی‌کند، گفت: در مورد بازیکنان باید بگویم همان‌طور که در کنفرانس اولم گفتم، باید به نظر مربیان احترام گذاشته شود. دلتیچ بازیکن خیلی خوبی است. تک تک بازیکنان ارزشمند هستند. من سعی میکنم از آنها استفاده کنم اما در زمان مناسب. من حدود دو هفته است به تیم آمدم و اینکه بازیکنی کمتر بازی کرده، دلیل بر ضعف او نیست. رحمان جعفری در نساجی بازیکن خود من بوده و اولین بازی‌هایش را با تیم من انجام داد. رحمان بازیکن زحمت کش و خوبی است.

وی در خصوص دلایل ناکامی تراکتور در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال‌های اخیر گفت: تراکتور در این سال‌ها از نظر فنی و مربی تیم خوبی بوده، یک سری مسائل از نظر ذهنی باعث شده که نتیجه نگیرد. من روز اول گفتم که تیم باید همدل باشد و باید این اعتماد به نفس و ثبات به تیم تزریق شود. این ثبات به نظر من چیزی است که می‌تواند به موفقیت تیم کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز