خبرگزاری کار ایران

من به تعهدی که دادم پایبندم؛

صافی: جلوی تعطیلی لیگ کاراته را گرفتم / ابومسلمی‌ها فعلا صبر کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۹۳

اگر به حضور تیم ابومسلم در لیگ فصل قبل کمک نمی‌کردم، مسابقات لیگ اصلا برگزار نمی‌شد.

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: اگر به حضور تیم ابومسلم در لیگ فصل قبل کمک نمی‌کردم، مسابقات لیگ اصلا برگزار نمی‌شد.

به گزارش ایلنا، سال گذشته باشگاه ابومسلم خراسان اقدام به تیمداری در سوپر لیگ کاراته کرد که البته تیمداری خراسانی‌ها تنها یک‌سال دوام یافت. حالا و با گذشت ماه‌ها، کاپیتان ابومسلم مدعی شده احمد صافی باید مبالغ قرارداد کاراته‌کاهای این تیم را بپردازد. چراکه او علاوه بر سرمربیگری تیم دانشگاه آزاد، مدیر فنی تیم ابومسلم نیز بوده است.

صافی در این خصوص به خبرنگار ایلنا گفت: سال گذشته و علیرغم مشکلات مالی فراوانی که باشگاه ابومسلم داشت، با مسئولان این باشگاه صحبت کردم تا این تیم در لیگ کاراته تیم بدهد که همین اتفاق نیز افتاد.

وی در پاسخ به این سوال که علیرغم اطلاع از مشکلات مالی فراوان باشگاه ابومسلم انگیزه شما از ترغیب ابومسلم به حضور در لیگ کاراته چه بود، خاطرنشان کرد: تعداد تیم‌های حاضر در لیگ فصل قبل به حد نصاب نرسیده بود و این مسابقات در آستانه تعطیلی قرار داشت بنابراین اگر من این کار را نمی‌کردم، کل رقابت‌های لیگ تعطیل می‌شد.

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد در مورد صحبت‌های کاپیتان ابومسلم اظهار داشت: بنده تعهد اخلاقی دادم. بچه‌های کاراته قراردادهای بالایی نمی‌بندند و برای از بین نرفتن انگیزه آنها این تعهد را دادم که بخشی از پول بچه‌های ابومسلم را پرداخت کنم.

وی ادامه داد: البته در طول فصل کارهایی مثل تهیه لباس اعضای تیم را تقبل کردم. ضمن اینکه در چند نوبت مبالغی را به حساب بچه‌ها واریز کردم که تمامی این کارها را از هزینه شخصی خودم انجام دادم.

سرمربی تیم ملی کاراته کره‌جنوبی در پایان یادآور شد: من تعهدی کرده و به آن نیز پایبندم. با این حال به بچه‌ها گفته‌ام فعلا صبر کنند تا شرایط باشگاه ابومسلم مشخص شود. اگر مسئولان ابومسلم مشکلات مالی تیم را حل نکنند، بنده از منابع مالی دیگر به تعهداتم عمل خواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز