خبرگزاری کار ایران

شاید قهرمان نشویم، اما روی سکو می‌رویم؛

کریمی زاده: هر تیمی بیشتر پول خرج کند، قهرمان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۴۰

در هر لیگی از جمله جودو هر تیمی بیشتر پول خرج کند، قهرمان می‌شود. تنها تمرین کردن کافی نیست.

سرمربی تیم جودوی گاز ایلام گفت: شرایط لیگ برتر جودو به گونه‌ای است که هرتیمی که بیشتر پول خرج کند، قهرمان می‌شود.

به گزارش ایلنا، هفته دوم لیگ برتر جودو چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود که طی آن گاز ایلام به مصاف تیم‌های ثامن‌الحجج، نیروی زمینی و میزان خراسان می‌رود.

علی اکبر کریمی‌زاده در مورد بازهای تیمش در لیگ برتر جودو به خبرنگار ایلنا گفت: ما ۳ بازی سخت داریم اما سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم چون هدف نهایی ما ایستادن روی یکی از سکوهای اول تا سوم لیگ است.

وی افزود: احتمال قهرمانی تیم گاز ایلام زیاد نیست چون مجموع هزینه تیم ما ۸۰ میلیون تومان است، اما تیمی مثل میزان ۲۰۰ میلیون هزینه کرده، ضمن اینکه شنیده‌ام چند بازیکن خارجی نیز به خدمت گرفته‌اند.

سرمربی تیم جودوی گاز ایلام ادامه داد: در هر لیگی از جمله جودو هر تیمی بیشتر پول خرج کند، قهرمان می‌شود. تنها تمرین کردن کافی نیست.

کریمی‌زاده در پایان درخصوص وضعیت جودو در استان ایلام تصریح کرد: ایلام جودوکاران خوبی دارد و در تمامی تیم‌های لیگ و همچنین تیم ملی جودوکاران ایلامی حضور دارند. الان در تیم گاز بیش از ۵۰ درصد اعضای تیم بومی استان هستند و برای سربلندی تیم خود زحمت می‌کشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز