خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک ایمان غیاثوند به مناسبت کسب مدال‌ها و نتایج ارزشمند تیم ملی موی تای در ابوظبی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۳۸۵

ایمان غیاثوند، مدیر تیم های ملی و مسئول پیگیری های ویژه موی تای در پیامی، موفقیت تیم ملی موی تای و کسب ۱۸ مدال ارزشمند طلا، نقره و برنز را در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ ابوظبی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، ایمان غیاثوند، مدیر تیم های ملی و مسئول پیگیری های ویژه موی تای در پیامی، موفقیت تیم ملی موی تای و کسب ۱۸ مدال ارزشمند طلا، نقره و برنز را در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ ابوظبی تبریک گفت. 

در متن این پیام آمده است: 

برادر ارجمد جناب آقای جواد نصیری 

ریاست محترم فدراسیون موی‌تای ایران، عضو شورای ریاست IFMA، نایب رییس فدراسیون موی تای آسیا و سفیر عالی ورزش در جهان

مدال آوران، قهرمانان، مربیان، داوران، ورزشکاران و خانواده بزرگ موی تای ایران

کسب ۱۸ مدال رنگارنگ به ویژه دو‌ نشان طلای ارزشمند توسط سرکار خانم فاطمه حسینی و اقای مسعود عبدالمالکی در رده A کلاس، مایه مباهات و غرور جامعه ورزش و موی تای کشور است. 

بدینوسیله به نمایندگی از جامعه فهیم موی تای کشور، این دستاورد ارزنده را تبریک گفته و اطمینان دارم نتایج ارزشمند حاصله در نخستین اعزام تیم ملی ایران پس از تشکیل فدراسیون مستقل موی تای و ایجاد مسیر جدید برای رشد و افتخارآفرینی هر چه بیشتر این ورزش اصیل، پرطرفدار و معتبر، نه تنها در میادین بین المللی آتی تکرار خواهد شد، بلکه به لحاظ کمی و کیفی نیز افزایش یافته و ابوظبی نقطه شروعی در فصل تولد مجدد موی تای در ایران خواهد بود.

با احترام 

ایمان غیاثوند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز