خبرگزاری کار ایران

برزیل اسپک را از ما گرفت؛

ولاسکو: برزیل به خوبی ما را مطالعه کرده بود / ایتالیا خیلی خوب بازی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۲۴

امروز برزیل با اتخاذ یک تاکتیک دفاعی – حمایتی، اسپک را از ما گرفت. یعنی کاری کرد که اسپکرهای ما دوست نداشته باشند اسپک بزنند. البته این مسئله فقط تاکتیکی نیست. یک مقدار هم ذهنی است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: برزیل یکی از تیم‌هایی است که من همیشه فیلم بازی‌هایش را برای بازیکنانم نمایش می‌دهم و می‌گویم ببینید چطور خوب بازی می کنند. حالا خوشحالم امروز در زمین مسابقه هم دیدند چطور یک تیم می تواند خوب بازی کند.

به گزارش ایلنا، خولیو ولاسکو در کنفرانس خبری پس از بازی ایران – برزیل با بیان اینکه برزیل به خوبی ما را مطالعه کرده بود، گفت: من به بازیکنانم گفته‌ام که دیگر نمی‌توانید تیم‌های بزرگ را غافلگیر کنید چون آنها شما را می‌شناسند و روی بازی شما مطالعه می‌کنند. امروز برزیل با اتخاذ یک تاکتیک دفاعی – حمایتی، اسپک را از ما گرفت. یعنی کاری کرد که اسپکرهای ما دوست نداشته باشند اسپک بزنند. البته این مسئله فقط تاکتیکی نیست. یک مقدار هم ذهنی است.

ولاسکو در ادامه افزود: فکر می‌کنم این مسئله ذهنی از ابتدای بازی با تیم ایران بود. ما در حمله مشکل داشتیم ولی در ادامه رفته رفته بهتر شدیم. هم ذهنیت و روحیه ما بهتر شد. هم اسپک‌های ما. در مجموع می‌توانم بگویم که ما از این بازی خیلی نکات خوبی یاد گرفتیم.

ولاسکو همچنین درباره بازی فردای ایران مقابل ایتالیا گفت: ایتالیا خیلی خوب بازی می‌کند. امیدوارم این تیم مثل برزیل بتواند ما را تحت فشار قرار دهد تا بازیکنان ما بتوانند بازی در شرایط سخت را باز هم تجربه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز