خبرگزاری کار ایران

محمد فیروزی:

برنامه‌های سجادی می تواند نظر نمایندگان مجلس را جلب کند

کد خبر : ۱۱۸۵۵۲

اهدافی که از سوی وی تعیین شده می تواند خواسته نمایندگان مجلس در خصوص این وزارتخانه را تامین کند.

محمد فیروزی از سجادی به عنوان فردی ورزشی و کاملا اجرایی نام برد و با اشاره به اهمیت این وزارتخانه در سطح کلان اظهار داشت: اهدافی که از سوی وی تعیین شده می تواند خواسته نمایندگان مجلس در خصوص این وزارتخانه را تامین کند.

به گزارش ایلنا، نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی با قابل قبول توصیف کردن برنامه های وزیر پیشنهادی رییس جمهوری برای وزارت ورزش و جوانان گفت: بی تردید این برنامه ها می تواند نظر نمایندگان مجلس را جلب کند.

فیروزی از سجادی به عنوان فردی ورزشی و کاملا اجرایی نام برد و با اشاره به اهمیت این وزارتخانه در سطح کلان اظهار داشت: اهدافی که از سوی وی تعیین شده می تواند خواسته نمایندگان مجلس در خصوص این وزارتخانه را تامین کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخصص وزیر پیشنهادی رییس جمهوری در حوزه ورزش گفت: دکتر سجادی با استفاده از تیم های عملیاتی مجرب و با بهره گیری از برنامه‌هایی که در این خصوص مدون کرده است در هر دوحوزه موفق عمل کند.
ف

یروزی اظهار امیدواری کرد، وزیر پیشنهادی دولت در این زمان کم با نشست‌هایی که با کمیسیونهای مختلف خواهد داشت بتواند رای لازم را بدست آورد.

سیدنصرالله سجادی که دارای سوابق ورزشی قابل توجهی است از سوی حسن روحانی به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شده و قرار است یکشنبه پیش رو جلسه رای اعتماد به وی برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز