خبرگزاری کار ایران

از ایران ماندگارفرد به آتن مى‌رود؛

۳ آذر، مجمع انتخاباتى کمیته بین‌المللى پارالمپیک برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۷۳

براى احراز پست ریاست کمیته بین‌المللى پارالمپیک فیلیپ کریون(Philip Craven) ریاست فعلى IPC و آلن دیکسون(Alan Dickson) هر دو از کشور انگلستان ثبت نام کرده‌اند.

مجمع عمومى انتخاباتى کمیته بین‌المللى پارالمپیک(IPC) سوم آذرماه جارى در آتن یونان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، امیر ماندگارفرد دبیرکل کمیته ملى پارالمپیک کشورمان براى شرکت در مجمع عمومى و انتخاباتى به آتن خواهد رفت.

نشست عمومى IPC دوم آذرماه جارى(۲۳ نوامبر) با حضور نمایندگان کشورهاى عضو برپا می‌شود و پس از آن سوم آذرماه، مجمع عمومى براى انتخاب رئیس، نایب رئیس و ۱۰ عضو هیأت رئیسه برگزار می‌شود. براى احراز پست ریاست کمیته بین‌المللى پارالمپیک فیلیپ کریون(Philip Craven) ریاست فعلى IPC و آلن دیکسون(Alan Dickson) هر دو از کشور انگلستان ثبت نام کرده اند.
لازم به ذکر است فیلیپ کریون تا کنون ۳ دوره متوالى ریاست کمیته بین‌المللى پارالمپیک را برعهده داشته است. همچنین جهت پست نایب رئیسى خانم آن‌کودى(Ann Cody) و اندرو پارسونز(Andrew Parsons) از برزیل اعلام حضور کرده اند.

در این مجمع انتخابات اعضاى هیأت رئیسه نیز برگزار خواهد شد، که از میان ۲۵ نامزد عضویت در هیأت رئیسه کمیته بین المللى پارالمپیک، ۱۰ نفر از قاره‌هاى مختلف جهان برگزیده خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز