خبرگزاری کار ایران

تباس: امیدوارم لالیگا در نیمه ژوئن برگردد

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۲۱۱

رئیس لالیگا امیدوار است تا مسابقات این فصل نیمه کاره نماند و هر طور که شده به پایان برسد.

به گزارش ایلنا، خاویر تباس، رئیس لالیگا، روز گذشته توضیح داد که نیازی به تصمیم با عجله نیست، اما امیدوار است که این رقابت بتواند از اواسط ژوئن بازگردد و در نهایت تا 28 ژوئن بتوانند این کار را انجام بدهند. او همچنین فکر می‌کند تصمیمی که فرانسه برای خاتمه لوشامپیونه گرفته است "شتابزده" است و نمونه‌ای از لیگ‌های دیگر مانند آلمان را نشان داد که "شروع به بازیابی فعالیت و بازگشایی تمرینات" کردند.

تباس گفت: رفتن به محل کار در کارخانه، خط مونتاژ و یا بودن در یک قایق ماهیگیری در عمق از بازی کردن پشت درهای بسته با پروتکل‌های لالیگا که دقیق و توسط متخصصان ساخته شده‌اند خطرناک‌تر است.

او همچنین بار دیگر هشدار داد که عدم برگزاری مسابقات، نه تنها اقتصاد فوتبال بلکه سایر بخش‌ها را نیز در معرض خطر قرار می‌دهد. تباس ادامه داد: فعالیت اقتصادی کنترل شده و ایمن برای فعال شدن مجدد مهم است. زیرا در غیر این صورت بخش‌های اقتصادی بسیار مهمی می‌توانند ناپدید شوند و این می‌تواند برای فوتبال حرفه ای اتفاق بیفتد. امیدوارم که در اواسط ماه ژوئن بتوانیم رقابت را از سر بگیریم. ما تا 28 ژوئن وقت داریم. من می‌توانم پایان مسابقات را ببینم که بسیار مهم است. 

تباس افزود: آنچه باید انجام شود این است که مراحل تعیین شده توسط نخست وزیر برآورده می‌شود. روزهای مهمی را سپری می‌کنیم اما فرانسه با یک خبر بد آغاز کرد. ما باید با فوتبال اقتصاد این کشور را دوباره احیا کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز