خبرگزاری کار ایران

ما که مربی تیم هستیم خسته شدیم وای به حال بازیکنان

نامجومطلق: مصدومان برسند شرایط تیم بهتر خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۴۷۵

مربی تیم استقلال معتقد است خستگی حاصل از بازی‌های فشرده باعث مصدومیت بازیکنان می‌شود.

به گزارش ایلنا، مجید نامجومطلق مربی تیم استقلال نگران مصدومیت بازیکنان است وی معتقد است انجام بازی‌های فشرده، بازیکنان را خسته کرده است و امیدوار است هر چه زودتر این فشردگی‌ بازی‌ها کمتر شود با نامجومطلق در خصوص شرایط تیم و همچنین وضعیت مصدومان استقلال به صحبت پرداختیم.

در خصوص تساوی مقابل الشرطه عراق صحبت کنید؟

ما در این بازی چند مشکل داشتیم یک به خاطر مصدومیت به خاطر فشردگی‌های بازی‌ها که خیلی سنگین برگزار می‌شود چند تا از بازیکنان ما به دلیل خستگی زیاد دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند برای ما خوب نیست زیرا نسبت به سایر تیم‌های دیگر هفت هشت روز تمرینات آماده‌سازی‌مان را در نیم فصل دیرتر شروع کردیم. ما در چند بازی هم به دلیل اینکه زمان لازم را در اختیار نداشتیم مجبور بودیم به میدان برویم تمام تمرکز ما هم روی این بود که بتوانیم از پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مرحله گروهی صعود کنیم جا دارد از بازیکنان تشکر کنم که با تمام توانشان در این بازی‌ها به میدان رفتند. در خصوص بازی مقابل الشرطه باید بگویم زمین اصلا شرایط برگزاری بازی را نداشت و اینکه روز قبل از بازی نتوانستیم در زمین اصلی تمرین کنیم و مجبور شدیم در چمن مصنوعی تیم را آماده کنیم. فقط عرق بازیکنان درآمد ناهمواری زمین هم دلیل بر این شد که نتوانیم کار تاکتیکی انجام دهیم و به یک امتیاز بسنده کردیم. یک امتیاز در خارج از خانه نتیجه بدی نیست من بیشتر از این تعجب کردم که چگونه ای اف سی اجازه برگزاری بازی را در چنین زمین خرابی صادر می‌کند در صورتی که اجازه بازی در ایران را نمی‌دهد.

شرایط مصدومیت مهدی قائدی به چه صورت است؟

متاسفانه در دقیقه 30 دچار کشیدگی عضله شد و زود او را تعویض کردیم. فکر می‌کنم خستگی ناشی از بازی‌ها دلیل این آ‌سیب‌دیدگی است امیدوارم او شرایط حضور در میدان را هر چه سریعتر به دست بیاورد

شرایط شیخ دیاباته، عارف غلامی و فرشید اسماعیلی به چه صورت است؟

شیخ دیاباته که مصدوم است، سیاوش یزدانی و عارف غلامی تمریناتشان را شروع کرده‌اند اینها اگر برسند شرایط تیم بهتر خواهد شد کادرپزشکی تیم اجازه تمرین کردن به آنها را داده است

همچنان معتقدید گل دوم پرسپولیس آفساید بود؟

همچنان معتقد هستم گل دوم پرسپولیس مشکوک به آفساید بود با رسم شکل و لوزی و چیزهای مختلف دیگر سعی می‌کنند نشان دهند که آفساید نبوده اما چیزی که ما دیدیم گل آفساید بود. بعد از چند سال هنوز نتوانستیم سیستم VAR را به فوتبال ایران بیاوریم و این مشکلات به وجود می‌آید.

فردا باید به مصاف الاهلی عربستان بروید ارزیابی تان از بین بازی چیست؟

این هفته تنها هفته‌ای است که فاصله یک هفته ای تا بازی بعدی حفظ می‌شود. ما تلاش کردیم به بازیکنان اصلی‌مان دو روز مرخصی بدهیم. تا آنها خوب ریکاوری کنند.

شما در جدول گلزنان لیگ سه مدعی گلزنی دارید این شرایط خوب است یا بد؟

همه‌اش خوب است همه آ‌نها جزو مهره‌های خوب استقلال هستند آمار گلزنی خوبی دارند این می‌تواند هم به بازیکن کمک کند و هم تیم. این مساله دست مربیان را باز می‌گذارد که تاکتیک مورد نظرشان را در زمین پیاده کنند.

فکر می‌کنید بتوانید مدعی قهرمانی باشید؟

تنها مشکل ما فاصله زمانی بازی‌هاست اگر بازیکنان دچار آسیب‌دیدگی نشوند می‌توانیم مدعی باشیم شما نتگاه کنید شما چقدر در این مدت در پروازهای مختلف حضور داشتید ما که مربی تیم هستیم خسته شدیم وای به حال بازیکنان.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز