خبرگزاری کار ایران

فتاحی: خونه به خونه مدارک تبانی را به کمیته اخلاق ارائه کند / سلطانی‌فر جام قهرمانی را اهدا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۷۹۰

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ از حضور وزیر ورزش و جوانان در جشن قهرمانی جام حذفی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سعید فتاحی در حاشیه فینال جام حذفی فوتبال درباره اینکه باشگاه خونه به خونه اعلام کرده پس از این مسابقه مدارک تبانی در مسابقات لیگ یک را ارائه می‌کند، بیان داشت: اگر مدارکی دارند به کمیته اخلاق ارائه کنند و صد در صد برخورد می‌شود. ما قبلا هم گفتیم نه اینکه الان مدارک داشته باشند، قبلا هم چنین اتفاقی رخ داد و ثابت کردند که شهرداری تبریز دو رده مسابقاتی سقوط کرد. 

او ادامه داد: فرقی نمی‌کند هر تیمی که تبانی کرده باشد و مشکلی داشته باشد، شک نکنید طبق قانون با آن برخورد می‌شود.

فتاحی درباره اینکه سکوی قهرمانی پرسپولیس برای جشن فینال جام حذفی به کار گرفته می‌شود، عنوان کرد: ما سه مراسم قهرمانی پشت سر هم داشتیم. آزادی، مسجد سلیمان، بازی نساجی و خونه به خونه. این نشان می‌دهد برای ما فرقی نمی‌کند چه تیمی بخواهد قهرمان شود. همان استیجی آزادی را تغییرات کوچکی را در آن ایجاد کردند. همکاران ما از دیشب روی آن کار می‌کنند و یک قسمت ‌هایی که رنگ قرمز داشته برداشتند و رنگ آبی کار کردند تا برای هر دو تیم فینالیست امروز هماهنگ باشد. بازی پرسپولیس چون قهرمانی‌اش از قبل معلوم بود، طبیعی بود استیج قرمز باشد اما الان دو تیم ما یکی آبی و یکی قرمز است و سال گذشته که دو تیم تراکتور و نفت بودند قرمز و زرد بود.

نماینده سازمان لیگ در این بازی درباره مراسم اهدای جام اظهار داشت: استاندار، وزیر ورزش و جوانان، آقای بهاروندکه نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال هستند، در این مراسم حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز