خبرگزاری کار ایران

خبر خوش برای سپاهانی‌ها؛

حسن‌زاده و علیمحمدی پا به توپ شدند

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۳۲۹

دو مهاجم مصدوم سپاهان آماده به میدان رفتن برای این تیم هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان این روزها در فرصت تعطیلات لیگ برتر تمرینات خودش را به طور منظم پیگیری می‌کند تا آماده شروع دوباره لیگ برتر باشد و در هفته بیست و ششم به مصاف پیکان برود.

خبر خوشی که در این روزها برای سپاهانی‌ها اتفاق افتاده، رهایی 2 بازیکن این تیم از مصدومیت طولانی مدت است.

مسعود حسن‌زاده، مهاجم سپاهان که فصل گذشته در دیدار با تراکتورسازی مصدوم شده و از زمین بازی بیرون رفت، به دلیل پارگی رباط صلیبی بیش از 10 ماه از میادین دور بود و در این مدت مراحل درمانی خودش را سپری می‌کرد. 

این بازیکن که چند هفته‌ایست نرم دومی را شروع کرده و کارهای نهایی درمان خودش را زیر نظر بدنساز تیم انجام می‌داد، چند روز قبل در تمرینات گروهی کارهای سبک را شروع کرد و اخیراً هم پا به توپ شده و بدون هیچ مشکلی پا به پای بازیکنان تمرین می‌کند و در بازی‌های درون تیمی تمرینات هم شرکت داشته است.

این بازیکن مشکلی از نظر ناحیه مصدوم خود برای بازی کردن ندارد ولی دوری طولانی مدت وی از میادین کمی او را از نظر بدنی دچار افت کرده و همین موضوع احتمالا باعث خواهد شد کادرفنی به مرور به او بازی دهد و به این سرعت وی را وارد ترکیب اصلی نکند.

جلال علی‌محمدی، دیگر مهاجم سپاهان هم که چند هفته‌ای به دلیل مصدومیت از ترکیب تیمش دور افتاده بود، به شرایط بازی برگشته و می‌تواند تیمش را همراهی کند.

احتمال حضور این دو بازیکن در دیدار تدارکاتی مقابل پارس جم که روز دوشنبه برگزار می‌شود وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز