خبرگزاری کار ایران

واکنش جنجالی آلگری به منتقدان یوونتوس

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۲۶۴

ماسیمیلیانو آلگری مربی ‌یوونتوس بعد از تساوی 2 بر 2 با تاتنهام به انتقاد از منتقدان پرداخت و گفت تیمش هرگز شانس اول پیروزی در این بازی نبوده است.

به گزارش ایلنا، سرمربی یوونتوس که بعد از این بازی به شدت تحت فشار قرار دارد، در خصوص نتیجه کسب شده گفت: «ما قبل از این بازی 50 درصد شانس صعود داشتیم و بعد از این هم همینقدر شانس داریم، یوونتوس هرگز شانس بیشتری نسبت به تاتنهام برای صعود نداشته. بردن لیگ قهرمانان یک آرزو است، هدف ما هست اما رسیدن به آن فوق‌العاده سخت است. شما از واقعیت فاصله گرفته‌اید، یوونتوس برای قهرمانی بازی می‌کند اما مدعی قهرمانی به حساب نمی‌آید. ما هر سال برای رسیدن به فینال بازی می‌کنیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم، بازیکنان هم باید از کار خودشان راضی باشند. پیروزی 3 بر صفر را هم نباید به منزله صعود از یک بازی رفت و برگشت تلقی کرد. دیوانه‌ام می‌کنند اینهایی که انتظار دارند همه بازی هایمان را ببریم چون اندازه و تاثیرگذاری تیم‌های حریف یکسان نیست. اولویت یوونتوس رسیدن به هفتمین قهرمانی لیگ است ضمن اینکه می‌خواهیم در جام حذفی هم به فینال برسیم. ما به دنبال پیروزی در لیگ قهرمانان هستیم اما اینکه فکر می‌کنید چنین نتیجه‌ای ما را افسرده می‌کند، قبول ندارم. فراز و نشیب وجود دارد اما اگر در لیگ قهرمانان با تاتنهام مساوی کنیم، شکست بزرگی نخورده‌ایم، این یک باخت نیست!»

از او سوال شد بعد از گل دوم گونسالو ایگواین چه اتفاقی برای تیمش افتاد که پاسخ داد: «تاتنهام واکنش نشان داد. ما اشتباهاتی داشتیم بخصوص بدون توپ. به اندازه کافی در یک سوم دفاعی آنها نفر نداشتیم. فوتبال عجیب است. همه ما می‌دانستیم در مرحله حذفی با تیمی فیزیکی، تکنیکی و تاکتیکی بازی داریم. به هر حال نتیجه باز است، ما در لندن یک فینال برگزار می‌کنیم و باید خیلی خوب باشیم تا صعود کنیم. ما شروع خوبی‌ داشتیم اما بعد در مدیریت توپ با مشکل مواجه شدیم چون آنها مهارت بالایی در این زمینه داشتند هرچند فکر نمی‌کنم غیر از ضربه سر کین که توسط بوفون دفع شد، فرصت مسلم گلزنی داشتند. نیمه دوم می‌توانستیم گل بزنیم و 3 بر یک جلو بیفتیم. به هر حال فوتبال می‌دهد و می‌گیرد. باید واقع‌بین باشیم، اگر کسی فکر کرده که یوونتوس باید این بازی را 4 بر صفر می‌برد، نگاه درستی ندارد.»

بازی برگشت 16 اسفند در ورزشگاه ویمبلی برگزار می‌شود و آلگری می‌گوید اسپرز در این بازی تحت فشار بیشتری خواهد بود: «ما برابر تیمی بازی کردیم که بخصوص بعد از دریافت دو گل فوق‌العاده بازی کرد. همه چیز مساوی است و در لندن بازی سختی داریم اما احتمالا آنها نسبت به ما تحت فشار بیشتری قرار دارند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز