خبرگزاری کار ایران

آلگری: شزنی وارث بوفون خواهد بود، نه دوناروما

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۶۲۳

ماسیمیلیانو آلگری، مربی یوونتوس گفته که علاقه‌ای به جذب جیان‌لوییجی دوناروما از میلان ندارد، چرا که وویچیخ شزنی جانشین جیان‌لوییجی بوفون خواهد شد.

به گزارش ایلنا، بوفون به‌زودی 40ساله می‌شود و انتظار می‌رود که در پایان فصل از فوتبال خداحافظی کند. بوفون حاضر نشده بگوید که دوناروما، هم‌تیمی‌اش در تیم ملی جانشین او خواهد شد.

اکنون مربی یوونتوس گفته که این تیم جانشین بوفون را به‌خوبی می‌شناسد: «شزنی وارث بوفون است. این را قبلا گفته‌ام و تکرار می‌کنم. یوونتوس در خرید چنین بازیکنی عالی عمل کرد و او را یک سال پیش از آن که جیجی از فوتبال برود به این تیم آورد. من خیلی خوشحالم. این دو رابطه خوبی دارند و به هم به‌عنوان فوتبالیست و انسان احترام می‌گذارند. من هیچ مشکلی بین آنها نمی‌بینم. دوناروما بازیکن جوانی است که باید پیشرفت کند. او در میلان است و دارد مسیرش را می‌سازد اما یوونتوس جانشین بوفون را دارد.»

یوونتوس یک امتیاز کمتر از ناپولی صدرنشین در سری آ دارد. آلگری گفته تیمش باید در نیم‌فصل دوم بهتر عمل کند: «دیگر نمی‌توانیم هیچ امتیازی را به ناپولی واگذار کنیم. باید تلاش کنیم با پیروزی از آنها عبور کنیم. ما باید حمله کنیم، چون اگر بازی‌ها را ساده بگیریم بازگشت کار آسانی نخواهد بود.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز