خبرگزاری کار ایران

در بازی با فولاد مستحق شکست نبودیم

کریم قنبری: انتخابی بهتر از ابراهیم‌زاده وجود نداشت/ با تمام وجود در خدمت تیم و کادر جدید هستم

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۸۱۳

مربی سپاهان از انتخاب سرمربی جدید این تیم و همچنین دیدار با فولاد صحبت کرد.

کریم قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص انتخاب منصور ابراهیم‌زاده به عنوان سرمربی جدید سپاهان اظهار داشت: همانطور که پیش از این گفته بودم سپاهان به یک سرمربی نیاز دارد که از جنس فوتبال این تیم باشد و با اتمسفر تیم و باشگاه هماهنگ باشد و بتواند در مدت کوتاه تاثیرات اساسی بگذارد. ابراهیم‌زاده در این شرایط بهترین انتخاب ممکن بود و این انتخاب را به فال نیک می‌گیرم.

وی در مورد اینکه از وی به عنوان دستیار ابراهیم‌زاده نام برده شده است گفت: من قراردادم با سپاهان از ابتدا به عنوان دستیار بود و بنا بر این بود که یک بازی و تا انتخاب سرمربی جدید مسئولیت هدایت تیم را بر عهده داشته باشم و از ابتدا هم قرار بود در صورت موافقت سرمربی جدید به عنوان دستیار در کنار تیم فعالیت کنم و همه‌جوره در خدمت تیم خواهم بود.

مربی سپاهان در مورد سابقه همکاری با ابراهیم‌زاده عنوان کرد: پیش از این به عنوان دستیار در کنار ابراهیم‌زاده فعالیت داشتم و تجربه خوبی برای من بود و خوشحالم که دوباره با او همکاری خواهم داشت. باید تمام تمرکز ما روی این باشد که سپاهان را از شرایط فعلی خارج کنیم و نتایج خوبی کسب کنیم که این کار شدنی است. سپاهان مشکل خاصی ندارد و تنها مشکل این تیم ذهنی است که باید برطرف شود.

قنبری در مورد دیدار مقابل فولاد هم اظهار داشت: در این بازی اصلاً مستحق شکست نبودیم. چندین و چند فرصت مسلم گلزنی را از دست دادیم ولی آنها از  حداقل موقعیت استفاده کردند و به گل رسیدند. ضمن اینکه ما غایبان زیادی در این بازی داشتیم و فولاد هم که یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر لیگ است بازی خوبی مقابل ما انجام داد ولی بدشانسی مانع نتیجه‌گیری ما شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز