خبرگزاری کار ایران

پیچیدگی بزرگ ترکیب پرسپولیس برابر پیکان

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۷۲۵

برانکو این هفته غیر از کامیابی‌نیای مصدوم، وحید امیری و فرشاد احمدزاده را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت و البته با توجه به اینکه رسن امروز بازگشته، بعید است بتواند از این بازیکن استفاده کند.

به گزارش ایلنا، با توجه به این مساله و البته ضعف مفرط منشا در خط حمله، ایوانکوویچ تغییراتی در ترکیب خود خواهد داشت که برعکس هفته‌های گذشته حدس زدن این تغییرات کمی دشوار است. هنوز هیچ کس نمی‌داند برانکو قطعا به سیستم خطی در میانه میدان برمی‌گردد یا نه و حتی اگر برگردد زوج وسط زمین او کیست.

همچنین در مورد بازیکنان کنار زمین هم تردیدهایی وجود دارد. از طرفی مشخص نیست برانکو اگر منشا را به زمین نفرستد از کدام بازیکن در خط حمله استفاده خواهد کرد. پیش از این گمانه‌زنی‌ها حکایت از بازگشت وحید امیری به خط حمله داشت اما امیری محروم است و مهاجمان دیگر پرسپولیس نفرات زیر 23 سال مثل طاهرخانی و اسدی هستند.

در خط میانی صحبت از بازی کردن ماهینی – ربیع خواه در مرکز زمین است و شاید نوراللهی و مسلمان در جناح چپ و راست به میدان بروند. درباره بازی کردن محرمی در هافبک راست و نعمتی در خط حمله هم گمانه‌هایی شنیده می‌شود اما فعلا ترکیب برانکو کاملا ناپیدا و اصطلاحا توی قوطی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز