خبرگزاری کار ایران

پاداش بزرگ برای پرسپولیسی‌ها در صورت برد گسترش

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۶۱۰

برانکو و کادر فنی‌اش نتیجه گیری فنی درباره مسابقات و مبنای کاری‌شان درباره امتیازگیری را هر 5 بازی 5 بازی می‌گذارند و با بررسی این بازه‌های فوتبالی در خصوص کیفیت تیم، شرایط بازیکنان و ... تحلیل و آنالیز می‌کنند.

به گزارش ایلنا، چنانچه دقت کرده باشید برانکو وقتی دیروز درباره گسترش فولاد و شرایط فنی‌اش صحبت کرد هم اشاره‌ای به نتایج این تیم در 5 بازی گذشته‌اش داشت تا نشان دهد ملاک قضاوتش درباره هر تیمی 5 بازی آخر این تیم خواهد بود.

برانکو برای پاداش بازیکنان هم جمع کردن امتیاز لازم در هر 5 مسابقه را ملاک قرار داده است. برانکو خوب می‌داند چنانچه تیمش از هر 5 بازی حداقل 10 امتیاز بگیرد با معدل 2 امتیاز از هر بازی می‌تواند مدعی جدی قهرمانی باشد.

او فصل قبل با میانگین 3/2 امتیاز قهرمان شد و همین حالا در پایان هفته نوزدهم فعلا از این معدل هم عبورکرده است. اما بحث پاداش برای بازیکنان اهمیت فراوانی دارد. طبق فرمولی که برانکو به باشگاه داده چنانچه تیم بتواند از هر 5 بازی 10 امتیاز بگیرد بازیکنان باید پاداش دریافت کنند.

در سه مقطع 5 هفته‌ای قبلی بازیکنان موفق عمل کردند. آنها از 5 مسابقه نخست 13 امتیاز دشت کردند، از 5 بازی دوم 10 امتیاز لازم را گرفتند و از 5 دیدار سوم به 13 امتیاز رسیدند و در هر نوبت مستحق دریافت پاداش شدند که مسوولان باشگاه می‌گویند تمام این پاداش‌ها پرداخت شده. حالا بازی گسترش فولاد آخرین مسابقه از مقطع 5 بازی چهارم است و پاداش بازیکنان پرسپولیس در نوبت چهارم بستگی به نتیجه این مسابقه دارد. پرسپولیس از 4 بازی قبلی 8 امتیاز گرفته؛ دو برد مقابل مشکی پوشان و تراکتورسازی و دو تساوی مقابل نفت تهران و فولاد. آنها با برد مقابل گسترش فولاد 11 امتیازی شده و تنها در این صورت است که پاداش دریافت می‌کنند و همین مساله می‌تواند مهم‌ترین عامل برای رسیدن به پیروزی مقابل تیم فیروز کریمی باشد.

البته پرسپولیس حتی در صورت شکست گسترش فولاد نمی‌تواند امتیازهای 5 هفته ابتدایی مقابل همین رقبا را کسب کند و دو امتیاز کمتر از دور رفت جمع خواهد کرد اما میانگین فوق‌العاده امتیازگیری‌اش را حفظ خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز