خبرگزاری کار ایران

آزمون سخت گلر برزیلی مقابل پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۹۵۴

گلر برزیلی گسترش فولاد ماموریت سختی مقابل پرسپولیس دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فرناندو دخسوس دروازه‌بان گسترش فولاد در صورت اعتماد فیروز کریمی برای ششمین مرتبه در لیگ بر‌تر برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت. 

بهترین دروازه‌بان لیگ پانزدهم فوتبال ایران اما هیچگاه برابر پرسپولیس موفق به ثبت کلین شیت نشده است. دخسوس دو مرتبه با استقلال خوزستان برابر پرسپولیس قرار گرفت که در دیدار اول در ورزشگاه غدیر اهواز با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید؛ اما در بازی برگشت دخسوس با دریافت دو گل برابر قرمزپوشان شکست خورد. 

دخسوس در لیگ شانزدهم پیراهن گسترش فولاد را بر تن کرد؛ اما باز هم برابر پرسپولیس توفیقی نداشت. این دروازه‌بان برزیلی در دیدار رفت در تبریز با اشتباهی عجیب پایه گذار تنها گل پرسپولیس شد و در دیدار برگشت نیز با دریافت یک گل شکست خورد تا این دروازه‌بان برزیلی همچنان در حسرت کلین شیت برابر پرسپولیس باشد. 

در دورد رفت فصل جاری هم این بازیکن در حالیکه هدایت گسترش فولاد بر عهده بوناچیچ بود بدترین عملکردش را مقابل پرسپولیس رقم زد و 3 بار دروازه‌اش باز شد تا شاگردان برانکو 3 بر صفر به پیروزی برسند.

دخسوس در ششمین دیدار خود مقابل پرسپولیس انگیزه‌های زیادی برای درخشش و ثبت اولین کلین شیت خود خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز